  • 11. Data: 2013-04-03 22:43:46
    Temat: Re: ma ktoś telefon Media-Tech z androidem?
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    Ty zawsze coś powiesz na temat.

  • 12. Data: 2013-04-04 07:10:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Apr 2013 22:43:46 +0200, user napisał(a):
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    [...]
    > Ty zawsze coś powiesz na temat.

    Poniekad na temat.
    Jak widac lepiej kafelki wykladac, niz produkowac zaawansowana elektronike
    :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-04-04 09:49:51
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    animka nabazgrał(a):

    > Nie mam działki. Psa musiałam kiedyś tam pochować na psim cmentarzu.
    > Oczywiście zajmował się tym fachowiec ;-)

    Zagłodziłaś na śmierć ... ?

  • 14. Data: 2013-04-04 15:25:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-03 19:09, Trybun pisze:
    > Czyli jednak obsługuje. A daj spokój z takimi telefonami. Używałem
    > Samsunga Monte i miałem spokojny żywot, telefon robił to czego po nim
    > oczekiwałem. Aż zobaczyłem telefon idealny (na papierze) do moich
    > potrzeb. Kupiłem to badziewie i mój spokój się skończył - co dzień muszę
    > walczyć z tym gniotem. Cały czas coś w nim nie gra. Doszło do tego że
    > wysłanie mms-a za normalna cenę jest wydarzeniem. Jeszcze parę dni i to
    > dziadostwo wyląduje w kartonie w którym trzymam stare telefony. Tak w
    > podsumowaniu na dzień dzisiejszy system dualsim w parze z kartą Aero2
> [...]

    Nie obsługuje, bo nie ma UMTS :-(

    --
    animka

  • 15. Data: 2013-04-04 15:26:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-03 22:43, user pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ty zawsze coś powiesz na temat.

    Czasami mi się zdarza ;-)

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-04-08 08:15:02
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-04 15:25, animka pisze:

    > Nie obsługuje, bo nie ma UMTS :-(

    WCDMA to inna nazwa UMTS;-)

  • 17. Data: 2013-04-08 08:15:38
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-03 21:09, $heikh el $hah pisze:

    > No i który ma teraz ksywkę "DrwalAA"?

    Nie musi być siekiera, odpowiedniej wielkości młotek wystarczy.