    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mBank -- starter za 10 zotych
    Date: Sun, 13 Sep 2009 17:05:16 +0200

    "Valdi.Pavlack" h8ipjb$mlm$...@n...interia.pl

    > :)

    > A to nie jest to samo, tylko, że w innym opakowaniu? ;)

    Różnica jest ewidentna -- mój Kościół jest wymagający, nie taki jak
    rzymskokatolicki, który zadawala się ochłapami. Mój ode mnie żąda
    wszystkiego!!! Co do grosza muszę oddać swojemu kościołowi, nie tak
    jak w rzymskokatolickim, któremu wystarczy, gdy przeciętny wierny
    (i wierna też -- oczywiście) da jakiś ochłap, na przykład sto
    (tyle wprost, a jeszcze w podatkach z osiem razy tyle) złotych
    miesięcznie ze swoich zarobków... No... Może tak mało nie wymaga
    rzymskokatolicki, ale jednak na pewno nie wymaga oddawania wszystkiego!!!
    W pewnym sensie to obłudny Kościół, bo jednak święty Maksymilian powtarzał
    ,,cały Twój''. A jaki to cały, gdy sobie zostawi na zbytki?

    Ja WSZYSTKO muszę oddać swojemu Kościołowi, czyli sobie. :)

    > No chyba tak :)

    Dam [sobie] na tacę i dostanę. :) Jednak to kościół przekupny jak każdy inny. :)
    Tyle tylko -- że droższy. :) (bo żąda wszystkiego) Bardziej pazerny...
    Ale -- ja na zbawieniu nie będę oszczędzał!!! To zbyt poważna sprawa,
    aby człowiek czynił jakieś głupie oszczędności!!! Wszystko oddam swoim
    biskupom, czyli sobie!!! I nie zamierzam marudzić, że wydają na zbytki
    czy na kobiety!!! NA co zechcą (czyli na co zechcę) na to wydadzą!!!

    > Podobno przekazuje do kościoła pod wezwaniem internetowego PR grupy BRE :)

    Masz jakieś dowody? W razie czego trzymam mBank w garści, więc mogę odbić straty.
    Na zbawieniu nie można oszczędzać, a jeśli oddają heretykom... Ale muszę mieć
    jakieś poważne dowody ich zbrodni!!!

    Bóg zna prawdę i wie o tym, że mam dobre intencje a jedynie jestem głupi...
    Znaczy... Niedoinofrmowany. ;) Chyba te bezpłatne doładowania nie przedłużają
    życia startera, więc biznes to żaden. Mogę w ciągu 10 dni zrezygnować z przesyłki...

    A może ten starter żyje rok... Wątpię... Chyba taki żywuszczy jest za 50 złotych.
    Mogę uznać, że mBank wypowiedział mi wojnę i zabrać stamtąd swoja kartę krechową,
    z której mBank ma sobie pobrać jeszcze 60 złotych... Każdy powód do zwady jest dobry!
    :)

    -- Ależ to podłość!!! Jak ja to lubię!!! ;)

    Mogę po prostu zwalić winę na kogoś niewinnego -- i temu komuś mogę nakazać
    zapłacenie. :) Wiem... Pamiętam... Gdy się orze pole, nie należy oglądać się
    za siebie, a we mnie wciąż tkwią nawyki mego dawnego Kościoła... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'