eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientówRe: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
  • Data: 2013-11-13 22:11:36
    Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Marcin N napisał:

    >> A w cywilizowanych firmach to czesto wystarczy zadzwonic i przedluza
    >> termin platnosci o kilka dni bez wylaczania uslug.
    >
    > Ty chyba reklamy nie oglądałeś! Facet przecież udał przed żoną, że ma
    > klapę bagażnika otwartą, żeby zapłacić za prąd, bo mu się lodówka
    > rozmrozi!! Tak masz robić, a nie przesuwać termin płatności!
    >

    hehehe, jak zapomne zaplacic za prad to czekam, az mi przyjdzie wezwanie
    do zaplaty (znaczy nie czekam, ono przychodzi a ja sobie wtedy
    przypominam, ze moze faktycznie zapomnialem).

    ;)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: