eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientówRe: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
  • Data: 2013-11-12 19:41:53
    Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik sqlwiel napisał:

    > A trzymanie haseł papierowych wyłącznie w domu, to tak, jakby używać
    > haseł SMS-owych i jeździć po Polsce bez telefonu :)

    Telefon sluzy do komunikacji. I przydaje sie w podrozy.

    Mnie natomiast jeszcze nie przydaly sie hasla w podrozy.

    Ale ja moze dziwny jestem, i potrafie sie z ludzmi dogadac, ze przelew
    puszcze za 2 dni a nie za 3 minuty.

    Troche asrtywnosci zawsze pomaga.

    A w cywilizowanych firmach to czesto wystarczy zadzwonic i przedluza
    termin platnosci o kilka dni bez wylaczania uslug.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: