    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mBank mobile czy GaduAir
    Date: Thu, 22 Apr 2010 12:05:19 +0000 (UTC)

    Grzegorz wrote:
    > Planuję przenieść się z TT do mBank mobile lub Gadu Air, praktycznie
    > tylko z powodu taniego internetu. Miesięcznie wykorzystuję max. 200-300
    > MB, ale w TT płaciłbym 5 zł za 5 MB. Sam koszt rozmów czy smsów jest
    > niewielki (do 50 zł / mc).

    mBank Mobile masz limi 3 pakietów po 100MB miesięcznie (przedłużają się
    wzajemnie). Do tego jeden pakiet miesięcznie 20MB za darmo (też przedłuża
    ważność pakietu danych). Jeżeli jednak przenosząc numer skorzystać z
    promocji:
    http://mbankmobile.pl/promocje/przenies_numer_19.htm
    19 gr/minutę, to nie masz dostępu do tych pakietów internetowych (chyba
    wtedy tylko masz 50MB/mieś za darmo i... tyle - do sprawdzenia).

    > Gdzieś natknąłem się na informację, że w przypadku utraty karty w
    > GaduAir nie ma możliwości uzyskania duplikatu, czyli tracę numer. Czy
    > tak jest faktycznie? Jak pod tym względem wygląda mBank?

    W mBank mobile jest usługa duplikatu SIM.

    > Zakładając chęć przeniesienia numeru do jednej z tych sieci - ile w
    > praktyce trwa taka operacja?

    Teoretycznie 24h :) Podobno czasem im się to udaje. Z tym, że w mBank
    Mobile musisz jakoś dostać do ręki kartę SIM od operatora, a to się
    odbywa TYLKO pocztą/kurierem.

    Jakub