  • 21. Data: 2009-05-09 20:57:46
    Temat: Re: mBank - 33 gr/min do wszystkich
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > Hmm a "m" czy "M" to nie jest "podstawowa oferta"? Jest, tyle, że
    > adresowana do 99,9% populacji.

    Nie, podstawową ofertą nie jest ta, która ma najwięcje klientów, tylko
    ta, która przynosi najwięcej cash flow ;)

    > Rozumiem, że "Sami Swoi" to właśnie ów private? ;-)

    no, ten ębank ;)

    M.

  • 22. Data: 2009-05-10 06:32:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:gu4pan$18g$1@inews.gazeta.pl

    > Bo BRE-BRE w ogóle niechętnie obsługuje osoby fizyczne, wyjąwszy właśnie
    > private banking http://brebank.pl/pb/

    I dlatego stworzył dwa projekty w postaci M oraz m, aby chętniej osoby
    fizyczne obsługiwać :)

  • 23. Data: 2009-05-10 07:16:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 09 May 2009 22:19:24 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czy aby napewno? Czy mBank/Multibank to nie jest coś na wzór inteligo?

    "m" to Wydział Bankowości Elektronicznej. "M" to bodajże Oddział
    Bankowości Detalicznej. Albo jakoś tak.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 24. Data: 2009-05-10 07:24:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" news:gu4ns2$l3o$1@news.onet.pl

    > Czy aby napewno? Czy mBank/Multibank to nie jest coś na wzór inteligo?

    A Pan kiedyś czytał np. umowę rachunku bankowego Inteligo? :-)
    Wystarczy pierwszy akapit:
    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/konto
    _indywidualne_012007.pdf

    M.

  • 25. Data: 2009-05-10 07:53:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" news:gu5vfl$bg$2@news.onet.pl

    > A Pan kiedyś czytał np. umowę rachunku bankowego Inteligo? :-)

    Kiedyś czytałem (kiedy wchodziło na rynek). Po przejęciu przez państwowego
    molocha zamknąłem :)

    > Wystarczy pierwszy akapit:

    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/konto
    _indywidualne_012007.pdf

    Pisze tam, że PKO BP prowadzi konto a tym samym Inteligo należy traktować
    jako markę. m ora M to marki i banki zarazem, ale BRE podobnie jak PKO BP
    nad inteligo sprawuje nad nimi "nadzór" i trzyma ich kasę :)

  • 26. Data: 2009-05-10 08:20:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Valdi.Pavlack wrote:

> [...]
    > jako markę. m ora M to marki i banki zarazem, ale BRE podobnie jak PKO BP
    > nad inteligo sprawuje nad nimi "nadzór" i trzyma ich kasę :)

    No właśnie, że nie. m i M są oddziałami BRE, więc nie są bytami
    samoistnymi. Więcej - logistycznie są w tym samym miejscu, a część
    obsady obsługuje oba oddziały. Stąd np. kiedyś na reklamację usług w m
    otrzymałem pisemną odpowiedź, powołującą się na regulamin M ;-)

    M.

  • 27. Data: 2009-05-10 20:28:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" news:gu62ok$87o$1@news.onet.pl

    > Więcej - logistycznie są w tym samym miejscu, a część
    > obsady obsługuje oba oddziały.

    Masz na myśli wpłatomaty i wspólne komputerki, bo innych mariaży na tym
    gruncie nie dostrzegłem :)

  • 28. Data: 2009-05-10 20:37:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" news:gu62ok$87o$1@news.onet.pl

    > Masz na myśli wpłatomaty i wspólne komputerki, bo innych mariaży na tym
    > gruncie nie dostrzegłem :)

    W niejakim DKK (oficjalnie - dział kredytów konsumenckich, potocznie
    zwany nieco bardziej obraźliwie ;) byłem przez tą samą osobę obsługiwany
    raz jako klient m, a później M ;-)
    Reklamacje też mieli wspólne, więc kiedyś otrzymałem pisemną odpowiedź
    na reklamację w M powołującą się na regulamin w m...
    Podobnie "dział ds współpracy z komornikiem" zablokował kiedyś kwotę
    żądaną w m na koncie M.
    Jednym słowem, rozdwojenie jaźni ;)

    M.

  • 29. Data: 2009-05-10 20:57:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 10 May 2009 22:37:00 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Podobnie "dział ds
    > współpracy z komornikiem" zablokował kiedyś kwotę żądaną w m na koncie
    > M.

    W zasadzie komornik ściga wszystkie konta w danym banku, nie wskazane z
    numerka.

  • 30. Data: 2009-05-10 21:12:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:gu7f3v$f8v$1@inews.gazeta.pl

    > W zasadzie komornik ściga wszystkie konta w danym banku, nie wskazane z
    > numerka.

    Możesz bardziej to rozwinąć na krótkim przykładzie?:
    Dostaję mandat karny (np. zakłócanie ciszy nocne czy picie piwka w parku).
    Jako porządny obywatel, który pozwolił sobie (nieumyślnie!) na złamanie
    prawa (w celu wyższych przyjemności płynących np. ze śpiewania pod blokiem o
    2 w nocy bądź piciem piwka w parku z kolegami z wojska he he), na drugi
    dzień po jego otrzymaniu siadam przed monitorem i klawiaturką komputera i
    zlecam przelew np. z mBanku.
    Niestety jak to w Polsce bywa w urzędzie/instytucji odpowiedzialnych za
    księgowanie wpłat za mandaty pracuje niekompetentna osoba, która w jakiś
    dziwny sposób mojej wpłaty nie księguje a tym samym mimo, że mandat
    zapłaciłem jak należy, tak naprawdę nie został on zapłacony.
    Co zatem będzie robił komornik, który po roku zabierze się za egzekucję
    długu? Blokuje mi konto? - jeżeli tak to na jakiej podstawie?

    Pozdrawiam.