  • Data: 2009-05-09 11:21:29
    Temat: Re: mBank - 33 gr/min do wszystkich
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "osiek" news:gu3jbv$lgr$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > tak trochę OT
    > porównanie mBanku z dawnym inteligo w tym zakresie trochę bez sensu
    > jest.

    Przypadek jednak był najbardziej zbliżony do możliwego scenariusza.

    > Nie ma podmiotu takiego jak mBank jest BREBanku. biorąc kredyt w
    > mBanku, zakładając lokatę de facto robisz to w BREBanku. teoretycznie
    > jest możliwe sprzedaż samego mBanku, czy MultiBanku (bo działa to na tej
    > samej zasadzie) ale to nie takie proste bo potrzebne jest wtedy
    > wydzielenie prawne takiego Banku ze struktur BREBanku.

    Przeczytaj jeszcze raz swoje słowa, które zacytowałem i... i zauważ, że w
    ostatnich linijkach przeczysz temu to piszesz w pierwszych.
    mBank i Multibank to dwa niezależnie podmioty stanowiące spółki, córki BRE
    Banku, odpowiedzialne w głównej mierze za obsługę klienta "z ulicy"

    > Oczywiście możliwe jest że Commerzbank wycofa się z BREBanku całkowicie
    ale nie z
    > samego mBanku ;)

    Wycofując się z BRE wycofuje się jednocześnie z mBanku i Multibanku gdyż BRE
    jest właściciel ww. banków.
    Jeżeli Niemcy chcieli by sobie zachować te dwa podmioty należało by je
    wcześniej wydzielić z grupy BRE - to tak w wielkim uproszczeniu.

    > A BREBank to dla nich kura znosząca złote jajka

    Ostatnio coś mało im tych jajek znosi :)