  • Data: 2009-05-10 21:12:38
    Temat: Re: mBank - 33 gr/min do wszystkich
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olgierd" news:gu7f3v$f8v$1@inews.gazeta.pl

    > W zasadzie komornik ściga wszystkie konta w danym banku, nie wskazane z
    > numerka.

    Możesz bardziej to rozwinąć na krótkim przykładzie?:
    Dostaję mandat karny (np. zakłócanie ciszy nocne czy picie piwka w parku).
    Jako porządny obywatel, który pozwolił sobie (nieumyślnie!) na złamanie
    prawa (w celu wyższych przyjemności płynących np. ze śpiewania pod blokiem o
    2 w nocy bądź piciem piwka w parku z kolegami z wojska he he), na drugi
    dzień po jego otrzymaniu siadam przed monitorem i klawiaturką komputera i
    zlecam przelew np. z mBanku.
    Niestety jak to w Polsce bywa w urzędzie/instytucji odpowiedzialnych za
    księgowanie wpłat za mandaty pracuje niekompetentna osoba, która w jakiś
    dziwny sposób mojej wpłaty nie księguje a tym samym mimo, że mandat
    zapłaciłem jak należy, tak naprawdę nie został on zapłacony.
    Co zatem będzie robił komornik, który po roku zabierze się za egzekucję
    długu? Blokuje mi konto? - jeżeli tak to na jakiej podstawie?

    Pozdrawiam.