  • 11. Data: 2017-01-24 16:12:59
    Temat: Re: ludzie są jeb...
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 19:02:33 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
    > a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...
    >
    > http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-p
    ortable-1-tb-i6683007803.html

    > ludzie to są jednak pier...

    Kuzyn miał amigę a ja zawsze chciałem mieć.
    Ale mnie nie stać niestety :)
    http://allegro.pl/amiga-komputery-77932?order=pd&pri
    ce_from=800

  • 12. Data: 2017-01-24 16:47:11
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 24 stycznia 2017 16:13:00 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Kuzyn miał amigę a ja zawsze chciałem mieć.
    > Ale mnie nie stać niestety :)
    > http://allegro.pl/amiga-komputery-77932?order=pd&pri
    ce_from=800

    Kup mniejszą ;)
    http://allegro.pl/amiga-komputery-77932?order=pd&pri
    ce_to=300

  • 13. Data: 2017-01-24 19:47:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.01.2017 o 16:12, Bolko pisze:

    ortable-1-tb-i6683007803.html

    > Kuzyn miał amigę a ja zawsze chciałem mieć.
    > Ale mnie nie stać niestety :)
    > http://allegro.pl/amiga-komputery-77932?order=pd&pri
    ce_from=800

    jeżeli nie żartujesz, a jeszcze masz zamiar używać takiej amigi, to
    mocno odradzam. to już nie te czasy....

    ToMasz

  • 14. Data: 2017-01-24 21:32:49
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-24 o 07:46, Borneq pisze:
    > oj tam, oj tam,
    > a ja za parę godzin wylicytowałem kuchenkę
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=6679899959
    >
    > podczas gdy
    > https://cenowarka.pl/caso-tmcg25-chef-kuchenka-mikro
    falowa-z-grillem-i-termoobiegiem-3353-a1233273.html

    > hint: poza mną nikt nie licytował i kupiłem po cenie wywoławczej
    Ale o so chodzi...
    Bo nówka sztuka kosztuje od poniżej 170 euro
    A tu kupiłeś używaną, to fakt, że dobra cena, ale majtek przez głowę to
    chyba nie ma co ściągać?

  • 15. Data: 2017-01-25 01:53:13
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-24 o 19:47, ToMasz pisze:
    > jeżeli nie żartujesz, a jeszcze masz zamiar używać takiej amigi, to
    > mocno odradzam. to już nie te czasy....
    :)))))

  • 16. Data: 2017-01-25 14:03:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    ortable-1-tb-i6683007803.html

    ce_from=800

    > jeżeli nie żartujesz, a jeszcze masz zamiar używać takiej amigi, to

    Żartuje.
    W wyszukiwarce ustawił żeby pokazywała tylko te na które go nie stać.
    Inna sprawa że taka A4000 z PPC, dedykowaną GFX będzie miała wartość
    sammochodu. Dla biednych są A500 z zamiennikiem flopa czytającym karty
    pamięci.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-01-26 22:50:24
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 24.01.2017 o 14:00, Budzik pisze:
    > Ryzykant i lizus - 160 pozytywów i ani jednego negatywa? To sie tak nie
    > da... ;-P

    Dobrze, że chociaż 13 z tego jest za sprzedaż. Ja mam gorzej, bo nigdy
    tam niczego nie sprzedałem i wg nowej polityki Allegro ponad 100 moich
    pozytywów pójdzie w piach... (patrz punkt 11:)

    https://pomoc.allegro.pl/info/zmiany_w_systemie_kome
    ntarzy

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 18. Data: 2017-01-27 00:27:00
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Thu, 26 Jan 2017 22:50:24 +0100, Grzegorz Tomczyk napisał(a):

    > (patrz punkt 11:)
    >
    > https://pomoc.allegro.pl/info/zmiany_w_systemie_kome
    ntarzy

    Shit. Wg mnie odbierają sprzedawcom ostatnią broń w walce z kupującymi-
    naciągaczami. Teraz ponadto można walić negatywa sprzedającemu bo kolor
    nie taki i nic a nic się nie przejmować, że odwzajemni się tym samym, bo...
    nie będzie mógł.

    Strzał w kolano, drogie Alledrogo. :(

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 19. Data: 2017-01-27 03:07:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 00:27, Marsjanin pisze:

> [...]
    > nie taki i nic a nic się nie przejmować, że odwzajemni się tym samym, bo...

    Gówno prawda.
    Komentarze wystawiane kupującym to była broń oszustów sprzedających
    na tym portalu. "Nie odwołasz neutrala to walnę negatywa", teraz sobie
    będziecie walić w swoje puste łby.

    A kupującego naciągacza nie interesowało ile ma negatywów, z powodu
    negatywów można odrzucić sprzedawcę ale nie kupującego.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-01-27 17:53:27
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Fri, 27 Jan 2017 03:07:56 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A kupującego naciągacza nie interesowało ile ma negatywów, z powodu
    > negatywów można odrzucić sprzedawcę ale nie kupującego.

    Wiele osób handluje w dwie strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin