  • Data: 2023-11-15 19:07:25
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 Nov 2023 10:11:38 +0100, _Master_

    > Ale nikt go nie zmuszał

    Teraz też ikt nie zmusza, najwcześniej będzie musiał zmienić za 30 lat.
    TRZYDZIEŚCI LAT, konfederacki debilu.

    > potem do sprzedania i kupienia innego droższego,

    Pewnie sam zmienił, bo się poprzedni zgruzował.

    > z droższym ubezpieczeniem,

    Łżesz, ubezpieczenie nowej elektrycznej Tesli wartej 260 tys.
    kosztuje mniej niż ubezpieczenie mojego 3-letniego spaliniaka
    wartego 120 tys.

    > mniejszym zasięgiem i kłopotami z ładowaniem.

    Jasnowidz kurwa jego mać. Ty nie pamiętasz co się działo wczoraj,
    w kółko ci trzeba po wielokroć powtarzać, ale już wiesz co będzie za 30
    lat. No, debil, konfederacki.

    > Dbał Sprzedawał jako zadbane a nie jako cięzki balast dla budżetu
    > domowego z wizją taksówka albo rower...

    Urzekła mnie twoja konfederacka historia. Z tym że za 30 lat, czyli tak jak
    wasz target samochodowy, ani rowery ani taksówki mogą nie być potrzebne, bo
    będą samobieżne samochody, oczywiście elektryczne, niskoemisyjne. Już się
    nie mogę doczekać gdy zobaczę turbanów i rosję w ruinie. A zobaczę, bo
    historia pokazuje że ten co orał innych, kiedyś będzie klepać biedę. Takżę
    ty lepiej przemyśl czy chcesz się ruskich trzymać, razem z tą swoją
    faszystowską konfederą.

    --
    Pozdor
    Myjk