  • 51. Data: 2016-05-21 23:50:49
    Temat: Re: [lot] suwmiaraka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    news:342c34c2-2bc1-4d9e-9e5f-7dc996e34243@googlegrou
    ps.com...

    > W manitobie tak mają.
    > Na cenówkach podają ceny w przeliczeniu na funty
    > ale mniejszymi czasem podają tez w kg lub sztukach.

    Widać mają dużo gości z południa (USA) to im idą na rękę
    i na funty przeliczają :-)

    Swoją drogą co tam ciekawego w Manitoba robisz?
    Nie daleko mam tam z Chicago... A byłeś wyżej na mapie, Nunavut?

  • 52. Data: 2016-05-22 00:14:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > W tym samym sklepie czsem na tej samej półce.
    > http://i.imgur.com/FHfx8y6.jpg
    > http://i.imgur.com/t8FveuT.jpg
    > http://i.imgur.com/o6gefTS.jpg
    >
    > Choc zazwyczaj owoce w funtach, mięso w kilogramach.
    >
    > Ale czasem to mylące jak człowiek nienawykniety.
    >
    > No i ceny bez podatku, trzeba przy ocenie dodawać te 13%.

    Aż 13%??? W Albercie mają tylko 5% :-)

  • 53. Data: 2016-05-22 00:16:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > zresztą:
    >
    > http://imgur.com/a/TxY1o

    :-)

    > i na deser:
    > http://imgur.com/a/Fqry4
    >
    > benzyna tańsza niż woda w butelkach :)

    Bo płacisz głównie za butelkę i butelkowanie :-)

  • 54. Data: 2016-05-22 23:45:34
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 21 maja 2016 23:53:15 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Swoją drogą co tam ciekawego w Manitoba robisz?
    > Nie daleko mam tam z Chicago... A byłeś wyżej na mapie, Nunavut?

    Teraz nic, bylem tam jakis czas temu. Moze kiedys znowu pojade.
    Miejsce fajne ale niezbyt "wystrzałowe". Takie akurat aby sobie spokojnie żyć jak sie
    prace ma.

    Wyżej nie byłem, ale jak będę to pojadę.

    Zresztą starczyło mi uczciwe -25 w środku dnia w styczniu.
    Dawno sie nie czułem tak jak w zimie w dzieciństwie :)

  • 55. Data: 2016-05-22 23:46:42
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 22 maja 2016 00:16:43 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Aż 13%??? W Albercie mają tylko 5% :-)

    No w sumie 13. Bo OIDP 7% federalny i 6% prowincjonalny. czy jakoś tak. W sumie 13%.

  • 56. Data: 2016-05-23 09:35:59
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 19 May 2016 23:10:05 +0200, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:
    > Fizycy lubią cgs, a to z przyczyny znikania po.. stałych przy
    wzorach

    Nie lubią CGS, bo jest bałagan z j.e.s. vs. j.e.m.. Lubią układ
    bezwymiarowy. Stałe znika się przez h = c = pi = 1.

    No i oczywiście długość fali w cm^-1, energia w V ew. kelwinach,
    lepkość w pauzach i kiury.

    Do tego jeszcze różne kilo: raz 1024, raz 1000.

  • 57. Data: 2016-05-23 22:04:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote:
    ps.com...

    > Teraz nic, bylem tam jakis czas temu. Moze kiedys znowu pojade.
    > Miejsce fajne ale niezbyt "wystrzałowe". Takie akurat aby sobie spokojnie
    > żyć jak sie prace ma.

    A w stolicznym miescie byłeś czy gdzies na zadupiu Manitoba?

    > Wyżej nie byłem, ale jak będę to pojadę.

    Mnie strasznie korci pozwiedzac więcej Kanady.

    > Zresztą starczyło mi uczciwe -25 w środku dnia w styczniu.
    > Dawno sie nie czułem tak jak w zimie w dzieciństwie :)

    He he - styczen w Kanadzie :-)

    Fajne... Przerabiam to co roku na nartach - nie jest zle jak sie
    energicznie ruszasz :-)

  • 58. Data: 2016-05-23 22:04:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    >>> http://i.imgur.com/t8FveuT.jpg

    > No w sumie 13. Bo OIDP 7% federalny i 6% prowincjonalny. czy jakoś tak. W sumie
    13%.

    Ktoregos z nich musza w Albercie nie dokladac bo tylko jest 5% narzutu.
    Fajnie - jeszcze jeden powod aby tam na narty jezdzic a nie do Kolorado :-)

  • 59. Data: 2016-05-24 08:30:39
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 22:04:24 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > A w stolicznym miescie byłeś czy gdzies na zadupiu Manitoba?

    Głównie w Winnipeg. Ale jakieś wioski dookoła żeśmy też pooglądali.

    > Mnie strasznie korci pozwiedzac więcej Kanady.

    Ja w ramach luzów czytam Wiesława Wernica. Takie zwiedzanie na sucho.

    > He he - styczen w Kanadzie :-)
    >
    > Fajne... Przerabiam to co roku na nartach - nie jest zle jak sie
    > energicznie ruszasz :-)

    no. no i dobra kurtka to podstawa.
    Pod koniec zimy maja fajne wyprzedaże. Kurtke za 500$ kupilem za 120$.
    Ładna, czerwona :)