  • 21. Data: 2012-01-12 00:41:39
    Temat: Re: lol - Bankowóz
    Od: "Pabl_o" <b...@p...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jekmgl$4fh$1@inews.gazeta.pl...
    > Były kratki, będą bankowozy. Polski przedsiębiorca, by odliczyć cały
    > podatek
    > VAT od zakupu samochodu nie musi już jeździć ciężarówką. Może
    > luksusowym...
    > bankowozem.
    >
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88389,10933792,Sposob_na_odl
    iczenie_VAT__Bankowoz.html

    Stare i nie dziala...

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2012-01-12 08:43:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-12 00:41, Pabl_o pisze:
    > Stare i nie dziala...

    Działa, działa.
    http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub
    =article&id=394425

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2012-01-12 08:45:49
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-01-11 20:04, Michał pisze:
> [...]
    > VAT od zakupu samochodu nie musi już jeździć ciężarówką. Może luksusowym...

    Obudziły się piskami, to od dawna było. Mam znajomych co mają bankowozy (już od
    min. 6-7 lat)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 24. Data: 2012-01-12 16:57:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Pisałem o FAKTURZE. (oczywiście nie mam tutaj na myśli faktury za ŚT)

    Nie musi być ŚT żebyś nie mógł wrzucić w koszty.
    Wystarczy kupić oprogramowanie za kilka tys....

  • 25. Data: 2012-01-13 08:57:44
    Od: Airacobra <a...@s...interia.pl>

    Jako osoba robiąca w podatkach podam Ci przykład - reprezentacja. Często
    jeśli nie odliczyłeś nie oznacza, że nie masz obowiązku naliczyć VAT. Tak
    więc przy reprezentacji odliczasz VAT i naliczasz jednocześnie - summa
    sumarum wychodzi na zero, ale przy ewentualnej kontroli jeśli tak nie
    zrobisz to odliczonego nie masz, bo nie skorzystałeś a należny masz do
    zapłaty.

    --
    Airacobra