  • 1. Data: 2012-01-11 16:00:59
    Temat: bezpieczna odległość
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    Nie wiem, czy było.
    Mocne!

    http://www.wykop.pl/link/990047/lekcja-na-dzisiaj-be
    zpieczna-odleglosc-od-poprzedzajacego-pojazdu/

    http://tiny.pl/hjjh5

    Dlaczego warto zachować bezpieczną odległość.

  • 2. Data: 2012-01-11 16:06:04
    Temat: Re: bezpieczna odległość
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > megrims wrote in message news:jek87b$fnj$1@usenet.news.interia.pl...
    > Nie wiem, czy było.
    > Mocne!
    > Dlaczego warto zachować bezpieczną odległość.

    Tak oczywiście. Powiedz to kierowcy tego tira z przodu,
    który przyjął to zderzenie czołowe.

  • 3. Data: 2012-01-11 16:25:05
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/11/2012 04:06 PM, Aleksander wrote:

    > Tak oczywiście. Powiedz to kierowcy tego tira z przodu,
    > który przyjął to zderzenie czołowe.

    Nigdy nie twierdziłem, że zachowanie bezpiecznej odległości
    to lekarstwo na wszystko. Choć byś był Hołowczycem albo
    Kubicą i byś miał bardzo dużego skill'a jeśli chodzi o
    prowadzenie auta, to taka sytuacja dla kierowcy TIR'a wydaje
    się być bez wyjścia.

  • 4. Data: 2012-01-11 16:38:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > Dlaczego warto zachować bezpieczną odległość.

    Tylko jaka byłaby bezpieczna w tym przypadku? Pół kilometra? ;)

  • 5. Data: 2012-01-11 16:44:50
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/11/2012 04:38 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > Tylko jaka byłaby bezpieczna w tym przypadku? Pół kilometra? ;)

    500 metrów? Myślę, że by wystarczyło. Ale najbezpieczniej to nie
    wychodzić z domu. A 100% pewności? Trzeba nie żyć. ;)

  • 6. Data: 2012-01-11 17:18:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 500 metrów? Myślę, że by wystarczyło. Ale najbezpieczniej to nie
    > wychodzić z domu. A 100% pewności? Trzeba nie żyć. ;)

    Ostatnio było na grupie, że najwięcej wypadków jest niedaleko domu. Należy
    jeździć jak najdalej. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2012-01-11 17:22:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-01-2012 16:44, m...@i...pl pisze:
    > 500 metrów? Myślę, że by wystarczyło. Ale najbezpieczniej to nie
    > wychodzić z domu. A 100% pewności? Trzeba nie żyć. ;)

    Żeby jakoś w miarę cało wyjść wystarczy ze 100m IMHO.

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2012-01-11 17:32:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Żeby jakoś w miarę cało wyjść wystarczy ze 100m IMHO.

    Chyba, że się wyłączy ABS, wtedy wystarczą 4 metry. :D

  • 9. Data: 2012-01-11 17:37:07
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-01-11 17:32, to pisze:
    > begin DoQ

    > Chyba, że się wyłączy ABS, wtedy wystarczą 4 metry. :D

    Ale musi być zaspa lub rów minimum na 2m :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2012-01-11 17:43:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-11 17:37, Gabriel'wilk' pisze:

    > Ale musi być zaspa lub rów minimum na 2m :-)

    Nie, zdaje się, że przespałeś parę rzeczy :)