  • 11. Data: 2012-01-11 22:24:16
    Temat: Re: lol - Bankowóz
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 22:18:14 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Oczywiście.
    > Wozisz w końcu ważne dane na nośnikach. ;-)

    Głowę mam wsadzić do sejfu :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2012-01-11 22:25:28
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    huri_khan w <news:15uj2lyodw8td.wzc6m40uidhl.dlg@40tude.net>:

    > I mając działalność polegającą na usługach informatycznych, gdzie wszytkie
    > faktury masz na przelew, masz uzasadnienie ?

    Czyżby np. taśma z "danymi osobowymi" nie była "przedmiotem wartościowym" w
    rozumieniu przepisów?

    --
    Tomasz Nycz

  • 13. Data: 2012-01-11 22:30:34
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 22:18:40 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > OIMPNM od 4 lat odliczenie "VAT" nie jest uzależnione od kosztu uzyskania
    > przychodu

    Osobiście jeszcze nie spotkałem z fakturą, która nie stanowi kosztów i nie
    mogę odliczyć PD a mogę odliczyć VAT, ale jeszcze trochę życia przedemną :)

  • 14. Data: 2012-01-11 22:32:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Głowę mam wsadzić do sejfu :)

    Znaczy co, na pendrive nie potrafisz nic nagrać?
    To ta głowa niewiele warta.....;-)

  • 15. Data: 2012-01-11 22:37:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Były kratki, będą bankowozy. Polski przedsiębiorca, by odliczyć cały
    > podatek
    > VAT od zakupu samochodu nie musi już jeździć ciężarówką. Może
    > luksusowym...
    > bankowozem.
    >
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88389,10933792,Sposob_na_odl
    iczenie_VAT__Bankowoz.html

    To już kiedyś było, ale zaostrzyły się przepisy na bankowozy i pomysł stał
    się nieaktualny. Czyżby teraz znowu przepisy dopuszczały mniejszy zakres
    przeróbek?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2012-01-11 22:42:41
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 22:32:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy co, na pendrive nie potrafisz nic nagrać?
    > To ta głowa niewiele warta.....;-)

    Głowa to tak jak RAM bez zasilania, niewiele warta :)

  • 17. Data: 2012-01-11 22:53:05
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    huri_khan w <news:1wpljpxlv03sy$.jzxgcp0d0138$.dlg@40tude.net>:

    > Osobiście

    No to może pełnomocnik...

    > jeszcze nie spotkałem z fakturą, która nie stanowi kosztów i nie
    > mogę odliczyć PD a mogę odliczyć VAT,

    O amortyzacji ŚT słyszałeś kiedyś? VAT do odliczenia, a koszty rozłożone na
    x lat...

    Owszem, są/były w niektórych przypadkach koszty "atomowe" lub tzw. pomoc
    publiczna, ale ogólnie PTU jest niezależny od kosztów PD (tak je nazwałeś)

    --
    Tomasz Nycz

  • 18. Data: 2012-01-11 23:09:14
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 22:53:05 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > No to może pełnomocnik...

    > O amortyzacji ŚT słyszałeś kiedyś? VAT do odliczenia, a koszty rozłożone na
    > x lat...

    Pisałem o FAKTURZE. (oczywiście nie mam tutaj na myśli faktury za ŚT)

  • 19. Data: 2012-01-11 23:18:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 11 Jan 2012 22:08:34 +0100, huri_khan wrote:

    > I mając działalność polegającą na usługach informatycznych, gdzie wszytkie
    > faktury masz na przelew, masz uzasadnienie ?

    Dokładnie takie samo jak to że te usługi informatyczne muszą używać
    samochodu CIĘŻAROWEGO.
    Jakoś DG nie mają problemów z US z powodu że "przypadkowo" wszystkie jeżdżą
    ciężarówkami, a nie np. samochodami osobowymi.

    Tak samo nie słyszałem o problemach z rozliczeniem bankowozu - bo AFAIR to
    bankowozy są tu patentem jeszcze starszym niż kratkowozy.

  • 20. Data: 2012-01-12 00:13:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-01-11 22:30, huri_khan wrote:
    > Osobiście jeszcze nie spotkałem z fakturą, która nie stanowi kosztów i nie
    > mogę odliczyć PD a mogę odliczyć VAT, ale jeszcze trochę życia przedemną :)

    Co tu daleko szukać. Jak rozwalisz samochód który nie ma AC to jego
    naprawa nie jest kosztem uzyskania przychodu, ale VAT możesz jak
    najbardziej odliczyć.

    Piotrek