  • 31. Data: 2015-04-30 23:25:00
    Temat: Re: lobby dilerów znów atakuje
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 23:12:53 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Ty jesteś pierdolnięty buraku.
    >
    > --
    > Pozdr
    >
    > Janusz_K

    Cieszę się że mnie lubisz.

  • 32. Data: 2015-05-01 01:10:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 30 Apr 2015 11:20:52 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam watpliwosci co tych z olejow spozywczych. Nie wyglada mi to ani na
    >PE, ani ani na terefere.

    PET.

    >I np pojemniki i kubeczki na serki homogenizowane, jogurty, smietane

    Jogurty czy serki to może być też PP. Bakoma na 99% PP.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 33. Data: 2015-05-01 01:34:15
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-04-30 o 01:36, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > A skad on ten olow bierze? Akumulator spala?

    facepalm

  • 34. Data: 2015-05-01 08:32:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > A skad on ten olow bierze? Akumulator spala?
    Musiałbyś kojarzyć czasy, gdy na stacjach była benzyna niebieska, żółta
    i zawsze dostępna mieszarka do rozrobienia jej z olejem. Szukaj hasła:
    etylina :->

    Maciek

  • 35. Data: 2015-05-01 19:50:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-30 o 23:25, k...@g...com pisze:

    > Cieszę się że mnie lubisz.

    No widzisz, jak chcesz to potrafisz, trzeba tak było od razu ;)
    a ekologów mam głęboko, bo to pojeby jakich mało.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 36. Data: 2015-05-02 20:19:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-30 o 11:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dawniej do benzyny dolewali.
    > Przestali dolewac dawno temu, ale fama mogla zostac :-)

    "Pan nie wierzy temu Famie, przecież to blagier." ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2015-05-03 00:33:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-02 o 20:19, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > "Pan nie wierzy temu Famie, przecież to blagier." ;)

    Ech ta dzisiejsza młodzież. Fama to ona a nie on.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2015-05-03 11:34:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-29 o 09:52, abn140 pisze:
    > wydaję 250 zł
    > miesięcznie na chleb ,margarynę i litr mleka

    Eneuel, to ty?

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2015-05-03 12:24:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 00:33, RadoslawF pisze:

    > Ech ta dzisiejsza młodzież. Fama to ona a nie on.

    Jak nie kojarzysz cytatu, to może się nie wychylaj. Bo wypadniesz. :P

  • 40. Data: 2015-05-03 13:32:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-03 o 12:24, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Jak nie kojarzysz cytatu, to może się nie wychylaj. Bo wypadniesz. :P

    Problemem jest że ty nie kojarzysz popularniejszego cytatu:
    "a famie powiedz że sama jest jest ....".
    Jak coś ma literkę a na końcu to jest rodzaju żeńskiego,
    pomijając wyjątki jak Kuba, pseudo specjalisto od wychylania
    się. :-)