  • Data: 2010-03-17 21:13:03
    Temat: Re: linux pda domowej roboty
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-17 16:22, Lukasz Sczygiel pisze:

    > zastanawiam sie czy:
    >
    > W domowym zaciszu, korzystajac z gotowych modulow lub schematow bylbym w stanie
    > zbudowac sobie w dzisiejszych czasach urzadzenie w ktorym mial bym to co sobie
    > wymarzylem?
    [...]

    Nie ma szans.
    Współczesne szybkie ARMy (tak powiedzmy min. 500MHz) są praktycznie
    zawsze w obudowie BGA. Do zabawy można sobie kupić np. za $150 płytkę
    BeagleBoard: http://beagleboard.org/

    Do tego dorzucasz jakiś ulubiony wyświetlacz i już (a może być nawet
    monitor na DVI lub HDMI). Ale to i tak nie będzie zbyt skutecznie udawać
    palmtopa - po zainstalowaniu Androida lub Linuxa jednak przekształci się
    w bardzo fajną maszynkę stacjonarną.

    > Zalozmy ze mam te 2kzl, duzo czasu, niewiele wiedzy (na poziomie laczenia
    > modulow, trawienia plytek, robienia projektow plytek (z podstawowa wiedza, bez
    > wiedzy na temat wysokich czestotliwosci). Czy takie urzadzenie bylo by trudno
    > zbudowac?

    Kup 5" MIDa i klawiaturę na BlueTooth. Konstruowanie zostaw innym.
    O, np. Archos 7 za 150 Euro:
    http://www.archos.com/products/ht/index.html?country
    =pl&lang=en

    --