  • Data: 2014-06-14 19:22:26
    Temat: Re: linksys/cisco hackniete routery [cross]
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > No przecież dostałeś odpowiedź.

    Tak, ale nie rozumiem tej odpowiedzi. Pytałem, czy zostały zachowane
    ustawienia z fabrycznego firmware, a odpowiedź brzmi, że nie zostały
    zachowane ustawienia z fabrycznego firmware, lecz zostały zachowane
    ustawienia usera. Czym to się różni dla autora wątku - tego nie rozumiem
    i w związku z tym nie rozumiem, co właściwie zostało zachowane.

    Z własnego doświadczenia wiem, że po zmianie firmware routera z
    fabrycznego na Tomato nie zostają zachowane ustawienia. Dlatego jestem
    zdziwiony i zaciekawiony - może w tym routerze da się zmienić firmware
    bez mozolnego wpisywania ustawień od nowa?

    Odrębna sprawa, że Shibby zdecydowanie zaleca, aby po instalacji Tomato
    wykonać czyszczenie NVRAM i wpisać całą konfigurację ręcznie od nowa.
    Dotyczy to zarówno wgrania Tomato na OFW, jak też wgrania nowszej (lub
    starszej) wersji Tomato na inne Tomato.