  • Data: 2010-04-30 09:40:13
    Temat: Re: linka z uszczelnieniem ?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nafta tansza, a rownie skuteczna :)

    > Koledze sie olej nie przelal przez pancerz tylko gdzies utknal. Wydaje
    > mi sie ze nawet jesli jest mechaniczne uszkodzenie to calosc i tak
    > jest zawalona syfem ktory trzeba usunac.

    Jakoś sobie teraz poradzę bo normalnie zwątpiłem,
    tyle już maszyn się naprawiało i linek oliwiło i
    nigdy takiego problemu nie miałem,
    a kto wie co japońce mogli wymyślić,
    linka jest na pewno ok, chodzi ciężko ale bez zacięć
    i dziwnych dźwięków, jest bardzo solidna i twarda.

    pozdrawiam
    blur

    p.s.

    wybiera się ktoś do Toszka ? na zlot oczywiście ;) a nie w to drugie miejsce
    :)

    XT350
    ETZ 250
    WSK 175