  • 51. Data: 2014-10-28 22:46:25
    Temat: Re: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-28 17:37, Użytkownik masti napisał:

    > wymiękłeś? :)

    Nie, wygrałem. :-)))

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2014-10-29 00:09:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-28 13:24, Michał Jankowski pisze:

    > Taaa. Mnie wczoraj po trasie praca-dom 'komputer' pokazał 15.7l/100km.
    > 7.5km, 58 minut...

    Gdybym miał 7.5km pokonywać autem w 58 minut, to bym jeździł rowerem :)

  • 53. Data: 2014-10-29 08:23:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Gdybym miał 7.5km pokonywać autem w 58 minut, to bym jeździł rowerem :)

    Nawet są liczniki rowerowe, które pokazuja ile oszczędzasz paliwa :)

  • 54. Data: 2014-10-29 09:54:05
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "RadoslawF" wrote in message news:m2jk81$j1f$2@node1.news.atman.pl...

    > A coś poza brakiem wyobraźni zabrania ci wstawić 80-90
    > litrowy zbiornik na gaz ?

    Przez brak wyobraźni, to podałeś jakiś rozmiar zbiornika
    od czapy - aby zapewnić zbliżony dystans między tankowaniami,
    to zbiornik musialby mieć minimum 120-140l.

    Ale nawet załóżmy że takie cygaro zmieścisz jakoś w
    bagażniku.

    Zagadka. Samochód kombi, do przewiezienia jakaś pralka,
    nieduża lodówka czy szafka. Składasz tylne siedzenia,
    próbujesz zmieścić bagaż - i pytanie: co poza brakiem
    wyobraźni przeszkasza w załadunku ?

  • 55. Data: 2014-10-29 09:56:04
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > wyobraźni przeszkasza w załadunku ?

    Tfu - przeszkadza :P

  • 56. Data: 2014-10-29 10:39:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > A coś poza brakiem wyobraźni zabrania ci wstawić 80-90
    > litrowy zbiornik na gaz ?

    a teraz powiedz po co w takim samochodzie składane siedzenia?
    <http://zamel.com.pl/userfiles/image/montaz-instalac
    ji-gazowych/walec2.jpg>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2014-10-29 10:44:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-29 09:56, Użytkownik Aleksander napisał:

    > Tfu - przeszkadza :P

    Brak wyobraźni, albo butle montujesz z boku albo nie liczysz
    na wożenie pralek, lodówek i co tam jeszcze na co dzień wozisz.

    Inna sprawa to komunizm się skończył i w jakim celu chcesz
    wozić pralki czy lodówki ?
    Ja ostatni takich rozmiarów ładunek wiozłem w poprzednim
    ustroju.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2014-10-29 10:45:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-29 10:39, Użytkownik masti napisał:

    > a teraz powiedz po co w takim samochodzie składane siedzenia?
    > <http://zamel.com.pl/userfiles/image/montaz-instalac
    ji-gazowych/walec2.jpg>

    Najpierw mi powiedz dlaczego ja mam odpowiedzieć na to pytanie ?
    Spytaj producenta lub właściciela. :-)

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2014-10-29 10:48:08
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "RadoslawF" wrote in message news:m2qcuf$k2r$1@node1.news.atman.pl...

    > Inna sprawa to komunizm się skończył i w jakim celu chcesz
    > wozić pralki czy lodówki ?
    > Ja ostatni takich rozmiarów ładunek wiozłem w poprzednim
    > ustroju.

    Znajomych (rodziny) z lotniska też nigdy nie odbierasz ?

  • 60. Data: 2014-10-29 10:54:09
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]

    > wozić pralki czy lodówki ?
    > Ja ostatni takich rozmiarów ładunek wiozłem w poprzednim

    ;) na codzień może nie, ale czasem jakąś paczkę z IKEI przywiozę.

    A co Ty z tym poprzednim ustrojem ? To może powiedz wszystkim
    właścicielom samochodów kombi, że im są niepotrzebne, bo ustrój
    się zmienił i coś niepotrzebnie wymyślają :P ;)