  • Data: 2012-07-02 08:28:55
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-07-2012 08:16, Andrzej Lawa pisze:
    > A miała inne wyjście nie mając broni w ręku?
    > Może ciebie nie rusza, jak twojemu dziecku w twarz leciałyby z dużą
    > prędkością kurz i kamienie, ale normalny rodzic raczej zareaguje.

    Normalny rodzic rzuca się przed nadjeżdżający pojazd po tym jak zostanie
    przez niego zakurzony czy też ochlapany?

    > No tak, bo ty byś łagodnie i spokojnie stwierdził "łaskawy pan był
    > uprzejmy raczyć zasypać nas kurzem i spowodować poważne zagrożenie w

    Czekaj, czekaj... mam biegać krzycząc "fak ju" za każdym samochodem
    który mnie np. ochlapie?

    > postaci latających kamieni" a jakby ktoś usiłował ci wbić nóż w brzuch
    > to grzecznie zwróciłbyś uwagę na wrażliwość ludzkiego organizmu na
    > perforację?

    Sypnięcie kurzem porównujesz do wbijania noża w brzuch? Jaki związek ma
    jedno z drugim?

    > Dorosły jest z reguły nieco bardziej odporny od dziecka.

    Szczególnie taki co nie włazi bezsensownie w drogę pojazdowi mechanicznemu.

    > Poza tym co to za argument? Jeśli np. jakiś palant jeździ nawalony jak

    Co z nim nie tak? Można się było rozejść ew. pokrzyczeć na siebie i
    wszyscy by dziś żyli. Niestety komuś przyszło do głowy zatrzymać
    nadjeżdżający pojazd i tak to się skończyło.

    > meserszmit, ale że póki co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobił to wg
    > ciebie wszystko jest w porządku?

    Nie widzę związku.

    > Co więcej być może tylko dlatego nic się im nie stało, że ona wyszła na
    > środek drogi i tamci jednak trochę kurs zmienili.

    Na pewno byli to urodzeni dzieciobójcy - celowali w wózek.

    --
    Pozdr.