  • Data: 2012-06-29 23:06:38
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 21:11, jerzy.n pisze:
    > "...Uderzona została z ogromną siłą prawą stroną quada.
    >
    > Przeraża lista obrażeń ofiary: złamań kości, pęknięć, zmiażdżeń i
    > rozerwania
    > organów wewnętrznych. Medycy za śmiertelne uznali zmiażdżenie wątroby i
    > wewnętrzny krwotok.
    >
    > Choć biegli stwierdzili, że w niewielkim stopniu - wychodząc na środek
    > jezdni - Agata Ch. przyczyniła się do wypadku, to prokuratura nie ma
    > wątpliwości, kto zawinił. Lista zarzutów wobec zachowania Piotra S. jest
    > długa. I - można powiedzieć - uniwersalna. ..'
    > Ma gosc szczescie ze to nie był ktoś z mojej rodziny...

> [...]
    .html#ixzz1zD91IVEn

    Z opisu zdarzenia wynika, że kobieta postąpiła nierozsądnie, a
    quadziarze są wini tego, co opisano, czyli umyślnego działania.
    Debili niestety nie brakuje i policja (czy lekarze) rzadko na to
    reagują. Parę dni temu spotkałem debila, który mnie zaskoczył
    swym zachowaniem (choć to się rzadko zdarza). Wpuściłem go z
    podporządkowanej - czarny Lex BIA (chyba taka była rejestracja).
    Wpuściłem jak cywilizowany biały człowiek, ten wjechał w pedał
    (no, na zabudowanym to raczej się pow. 100 nie jeździ). Zmalał
    trochę w oddali, ale tam właśnie jest skrzyżowanie krajówki
    z wlotem do miasta i korka kawałek. Parę razy próbował wyprzedzić
    (zacząłem żałować, że kmiota wpuściłem), ale miejsca nie było.
    Zjazd w lewo do miasta, trzeba przeciąć pas jadących od W-wy.
    Ludzie się trochę boją, różnie to wygląda. Ten nerwowo itd.
    W końcu i samochód tuż przed nim skręca, on za nim bez kierunkowskazu,
    ja za nimi (jeszcze się zmieszczę). Co ten debil robi za chwilę?
    Otóż w końcu wyprzedza samochód jadący przed nim, zjeżdża na
    jego pas i w heble. Raz, drugi. Ten blokowany kierowca w końcu
    daje kierunek w prawo i jedzie w osiedle. Ten debil z Lex-a
    zawraca i wraca na trasę do W-wy. Z kierowcą blokowanego samochodu
    spotkałem się kawałek dalej - babka najwyraźniej nie dała się debilowi
    sprowokować i pojechała sobie spokojnie przez osiedle.
    Teraz pytanie - jaka jest reakcja policji po zgłoszeniu takiego
    zachowania na 112?