eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonialinia w centrexie a dzwonienie przez centrale firmyRe: linia w centrexie a dzwonienie przez centrale firmy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!news.ett.com.ua!not-for-mail
    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: linia w centrexie a dzwonienie przez centrale firmy
    Date: Mon, 28 Feb 2011 12:02:48 +0100
    Organization: ETT newsserver
    Lines: 34
    Message-ID: <j...@4...com>
    References: <l...@4...com>
    <6...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.109.132.228
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
    X-Newsreader: Forte Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233409
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 26 Feb 2011 03:53:06 -0800 (PST), a...@p...fm wrote:

    >Podaj więcej informacji, Ile telefonów jest w tych 8 oddziałach i jak
    >duża jest ilość połączeń między nimi.
    >Jaka jest sieć komputerowa w tych oddziałach.
    >W centrali firmy ile jest telefonów?
    >Do oceny potrzeba więcej danych o strukturze firmy.

    w 8 filiach jest 8 telefonow. Moze powstana nowe filie ale niewiele
    1-2-3 max. Ilosc polaczen - niewiele, bo na filii jest obsluga
    klientow a nie pogaduszki. Generalnie to pracownicy na filiach niezbyt
    czesto dzwonia na zewnatrz banku (w uzasadnionych koniecznoscia
    sprawach).

    Sa DSL 1000/256 (w jednej 2000/1000) ale lacza generalnie sluza do
    pracy terminalowej.

    Jak juz napisalem, ze nie chcialbym wchodzic w rozwiazania VoIP w
    relacji filia centrala bo jest centrex. A z linii Centrex nie chcemy
    rezygnowac.

    Tak, jak juz pisalem, chcialbym postawic w centrali urzadzenia dialin,
    ktore podpiete byloby do linii centrexowych (wejscie), ktore
    rozpoznawaloby zdefiniowane numery z filii (po clip) i jak na liscie
    to daje dialtone, jak zrealizuje polaczenie na zewnatrz (linie do
    wyjscia to linie wew. podpiete pod centrale telefoniczna) to
    zarejestruje zdarzenie.

    Polaczenia z centrali na filie ida po centrexie (np. wew. 601 na
    centrali przekierowane na 601 na linie centrex ) - tego kierunku nie
    rozpatrujemy wogole (dziala dobrze).

    --
    ThinkXtra

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: