  • 11. Data: 2002-07-02 14:19:20
    Temat: Re: limity przeplywu danych (neostrada)
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Jest miesieczny limit 2 GB. Po przekroczeniu placi sie za kazde nastepne 100
    >MB.

    Rany... Skad zescie sie chlopaki urwali?

    januszek

  • 12. Data: 2002-07-02 14:19:45
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Jarek" <k...@w...pl> napisał:

    > Jest miesieczny limit 2 GB.
    > Po przekroczeniu placi sie za kazde nastepne 100 MB.

    A cóż to za głupoty (jak to inaczej nazwać) ludziska wypisują?!
    NIE MA, nie było i nie będzie żadnych limitów transferowanych danych w
    Neostradzie.

    Rico - Neo 512/128 user.
    w...@p...pl
    www.telefonia.skonet.pl/

  • 13. Data: 2002-07-02 14:19:50
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@w...pl (Jarek) wrote in <afo1e5$mj5$1@szmaragd.futuro.pl>:

    >Jest miesieczny limit 2 GB. Po przekroczeniu placi sie za kazde nastepne 100
    >MB.

    A to ciekawe ! Skad masz takie informacje ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    P.S. Opowiadaj pod postem, nie nad...

  • 14. Data: 2002-07-05 19:31:14
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Mon, 1 Jul 2002 09:55:01 +0000 (UTC), futszaK
    <f...@W...sitefinder.pl> wrote:

    >mialy byc, ale jak TPSA zobaczyla ilu ludzi rezygnuje to zrezygnowala

    nawiasem mówiac, to troche dziwne, ze 5GB miesiecznego limitu jest az
    taka straszna sankcja - przeciez to srednio ponad 165MB dziennie...
    sam pracujac non-stop na stalym laczu, mam srednio 600MB _miesiecznie_
    "na liczniku", a najwiekszy sciagacz u mnie w sieci (2Mbit/1Mbit cir)
    majacy odpalone pare sesji FTP i programów p2p, wyrabia jakies 5GB
    miesiecznie... czyzby wsród chetnych na neostrade byla tak pokazna
    liczba amatorów zapychania bramek miedzyoperatorskich? :)

    --
    ____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________________
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 15. Data: 2002-07-06 10:31:33
    Od: Marcin Żółkiewski <m...@f...com.pl>

    w artykule 3...@n...futuro.pl, [cookie] z konta
    c...@m...pl dnia 05-07-2002 21:31 napisał/a :

> [...]
    > miesiecznie... czyzby wsród chetnych na neostrade byla tak pokazna
    > liczba amatorów zapychania bramek miedzyoperatorskich? :)

    Już wiadomo oficjalnie że limitów nie wprowadzono...
    A co do tego że 5GB to nie straszna sankcja to sorry, ale ja tyle sciągam w
    max 5 dni

  • 16. Data: 2002-07-06 10:31:38
    Od: m...@m...eu.org (Mrooveq)

    In article <3...@n...futuro.pl>, [cookie] wrote:

> [...]
    > miesiecznie... czyzby wsród chetnych na neostrade byla tak pokazna
    > liczba amatorów zapychania bramek miedzyoperatorskich? :)

    oszczednych masz wspoluzytkownikow ;)
    u mnie w sieci (16 osob, 512kbps) 5GB to 4 dni.

    Pozdrawiam
    Adam Frankowski

  • 17. Data: 2002-07-06 20:48:04
    Od: "Profesor" <p...@i...pl (usun)>

    > sam pracujac non-stop na stalym laczu, mam srednio 600MB _miesiecznie_
    > "na liczniku", a najwiekszy sciagacz u mnie w sieci (2Mbit/1Mbit cir)

    Heh, swojego czasu kiedy mialem dostep do lacza 10mb/s potrafilem
    zrobic nawet 6gb w parenascie godzin :) rekordowy transfer to 393kb/s
    (15mb w jakies 40-45s) To byly czasy :)

    ProF

  • 18. Data: 2002-07-07 21:12:45
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Sat, 6 Jul 2002 10:31:33 +0000 (UTC), Marcin
    =?ISO-8859-2?B?r/Oz?=kiewski <m...@f...com.pl> wrote:

    >A co do tego że 5GB to nie straszna sankcja to sorry, ale ja tyle sciągam w
    >max 5 dni

    mnie nie przepraszaj, ale tych z którymi wspóldzielisz lacze ew.
    operatora ;)

    --
    ____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________________

  • 19. Data: 2002-07-08 16:29:23
    Od: Marcin Żółkiewski <m...@f...com.pl>

    c...@m...pl dnia 07-07-2002 23:12 napisał/a :

    > mnie nie przepraszaj, ale tych z którymi wspóldzielisz lacze ew.
    > operatora ;)
    no po to chyba ten internet mam ;-)
    poza tym płace TP SA za to ciężką kasę...

  • 20. Data: 2002-07-15 14:53:07
    Od: "Grzesieq" <g...@...O.S.P.A.M.pl>

    > oszczednych masz wspoluzytkownikow ;)
    > u mnie w sieci (16 osob, 512kbps) 5GB to 4 dni.
    Hmm. 512kbps powiadasz? Od dwoch tygodni katuje swoje SDI sciagajac co dobe
    srednio 975MB :-).