eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodylikwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu › Re: likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu
    From: grzech <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu
    Date: Mon, 12 Dec 2011 00:27:16 -0800 (PST)

    To i ja się podepnę bo nie chcę mnożyć wątków o likwidacji a może ktoś
    miał podobną sytuację.
    Kilka miesięcy temu uszkodziłem troszkę lewy błotnik, ale
    stwierdziłem, że szkoda składek ac - sam sobie go wymienię.
    I tak jeździłem i przytrafiła się autku na parkingu spora rysa przez
    cały ten bok. Tą rysę muszę już zgłosić ale zastanawiam się
    czy mogę podpiąć pod to ten błotnik? Czy TU zaraz powie, że to stare i
    nie zgłoszone więc się wyprą?:(

    grzech
    nyska