  • 1. Data: 2002-10-12 18:04:58
    Temat: liberalizacja tp-sa
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    od przyszlego roku nieoficjalnie dowiedzialem sie od jednego z dyr., ze
    bedzie mozna wynajac np. 1/10 czesc centrali w miescie i stac sie lokalnym
    operatorem np. telefonii IP lub nawet telefonii stacjonarnej.

    idealna szansa na kabelki i infrastrukture szkeletowa wlasnej sieci man.

    ciekawe jak ceny uksztaltuja przyszlych lokalnych operatorow. pewnie usluga
    bedzie zgodnie z ustawa, ale cenowo dostepna dla nielicznych (czytaj: dla
    zachodnich operatorow z kupa szmalcu, ktorzy wywala male firmy po wejsciu do
    uni).

    W.L.

  • 2. Data: 2002-10-12 19:06:34
    Temat: Re: liberalizacja tp-sa
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    On Sat, 12 Oct 2002, Wojciech Lewandowski wrote:

    > od przyszlego roku nieoficjalnie dowiedzialem sie od
    > jednego z dyr., ze bedzie mozna wynajac np. 1/10 czesc
    > centrali w miescie i stac sie lokalnym operatorem np.
    > telefonii IP lub nawet telefonii stacjonarnej.

    chwila, a kto bedzie operatorem tych central ? no, tym co
    komendy wydaje itd... tepsa wie co robi :) bo taki
    pod-operator moze zatrudnic specjaliste na pelny etat,
    za X zl, ale TPSA zaoferuje mu usluge administracji centrala
    za X/2 zl i biznes sie bedzie krecil :)
    --
    [W pochmurny dzien, gdy szary cien ]
    Leszek A. Szczepanowski [przesloni barwy swiata nam ]

  • 3. Data: 2002-10-13 14:11:21
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in message
    clan.pl...

> [...]
    > pod-operator moze zatrudnic specjaliste na pelny etat,
    > za X zl, ale TPSA zaoferuje mu usluge administracji centrala
    wlasnie, cena 2 tygodniowego szkolenia dla operatora centrali Lucenta
    przyprawila mnie o zawrot glowy. mimo wszystko nie wierze w tego typu uslugi
    tpsa, albo raczej w ich dostepnosc na akceptowalnych warunkach.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-10-13 15:14:45
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

> [...]
    > pod-operator moze zatrudnic specjaliste na pelny etat,
    > za X zl, ale TPSA zaoferuje mu usluge administracji centrala

    DOKLADNIE! pod-operator zobowiazane bedzie do utrzymywania ruchu np.
    telefonicznego abonentow ktorzy wpadli mu pod jurysdykcje kablowa, tak wiec
    tp-sa zyska zaplecze i "jak by co to podooperator cos zepsul a nie my".
    Na marginesie masowo zwalniani sa kablarze po to zeby oddac techniczna
    opieke np. firmie telefonika, ta zas zatrudnia spowrotem tych samych
    kablarzy ze stazem do siebie. Czy ktos mi wytlumaczy sens ekonomiczny?
    W przyszlym roku jesli bedzie telefon zle laczyl po centrali to dzwonie do
    pod-operatora, z rachunkami do tp-sa a jesli bede mial trzaski to do
    telefoniki??????? Wiec po co ta reklama TP-SA z jednym numerem infolini
    gdzie wszystko podobno sie samo naprawi po zgloszeniu.