  • Data: 2010-04-11 14:44:19
    Temat: Re: lg 990i i karta sd micro
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > LG KU 990i obsługuje.

    wlasnie taki mam

    > Ja nie wiem, może jakiś niedzisiejszy jezdem, ale Usenet nadal nie
    > przestaje mnie zadziwiać. Wątek się ciągnie jak smród za wojskiem i
    > dopiero po fafnastej wypowiedzi powoli dochodzimy do informacji, co jest
    > przedmiotem problemu (jaka karta) oraz zacznamy odkrywać rzeczy będące w
    > zasięgu jednego kliknięcia (jakie karty obsługuje Viewty). Być może już za
    > tydzień dowiemy się, czy karta jest sprzętowo "widziana" przez aparat.
    > Oporów przed próbą jej sformatowania, co jednoznacznie dałoby odpowiedź na
    > powyższe pytanie, także nie jestem w stanie zrozumieć. Ale ja to truskawki
> [...]

    toz na poczatku napisalem ze w menu zewnetrzna karta ta pozycja jest
    wyszarzona wiec nie moge wejsc do opcji karty a tym bardziej ja sformatowac,
    a wiec karta nie jest widziana przez telefon, karta 1 GB micro sd (nie ma
    zadnych dopiskow HC).

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!