eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyletnie oponyRe: letnie opony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: letnie opony
    Date: Sat, 4 Apr 2015 17:00:43 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 46
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <551cf9ad$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...com>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <2...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <v...@r...power.pl>
    <3870881808$20150404110359@squadack.com>
    <xbiemznhwoge$.dlg@rower.power.pl>
    <2200720610$20150404121651@squadack.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <mfoqpo$tb$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1428166843 29839 79.173.35.225 (4 Apr 2015 17:00:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Apr 2015 17:00:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559303
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >>>>>>> Faktycznie MadMan jesteś - 120 nie przekraczać na
    >>>>>>> autostradzie...
    >>>>>> Nie ma sensu, zysk czasowy rzędu 5 minut.
    >>>>>
    >>>>> Że co? Chyba, że Ty po 30km tej autostrady zaliczasz.
    >>>>> Problem w tym, że jadąc z taką prędkością zagrożenie stwarzasz. Za
    >>>>> szybko na prawy pas, za wolno na lewy pas.
    >>>>
    >>>> Rozumiem, ze taka predkosc moze byc niekomfortowa dla zapierdalaczy
    >>>> lewopasowych (bez znaczenia negatywnego)
    >>>
    >>> Przypominam, że w Polsce wolno 140.
    >>>
    >> To co?
    >
    > To znaczy ze jednych zmuszasz do hamowania, innym zajezdzasz droge,
    > sam ryzykujesz ze zablokujesz sie za tirem ...
    >
    To jakis samochód bez mozliwosci zmiany predkosci?
    90, 140 albo nic?

    >>> Znam to z autopsji, bo od 1,5 roku właśnie 120 przeważnie mam
    >>> ustawione na tempomacie na drogach szybkiego ruchu.
    >>> Normalna jazda kompaktem z V w granicach 140+ nie wymagała ani
    >>> połowy tej koncentracji na jeździe.
    >>
    >> Hmm, czyli dochodzimy do pytania czyl epiej jechac 140
    >> nieskoncentrowanym czy 120 skoncentrowanym?
    >>
    >> Dotychczas argumentacja czesto była odwortna - ze lepiej 120
    >> skoncentrowanym niz ograniczone prawem 90 w sposób nieskoncentrowany.
    >
    > ale 120 zamiast 90 to jednak 33% szybciej.
    > Teoretycznie np 3h zamiast 4h, albo jak kto ma dalej to 6h a nie 8h.
    >
    To jest bardzo teooretyczne liczenie.

    > W praktyce to po zwyklych krajowkach srednia i tak 70-75 wychodzi, a
    > jazda 90 wymaga podobnej koncentracji jak 120..

    To ciekawe skoro po krajówkach wiekszosc jedzie jednak w okolicach 90...
    Patrz pan - na autostradzie 120a 140 to powoduje koniecznosc wykonywania
    niebezpiecznych manewrów, na krajówce natomaist 120 a 90 to róznica bez
    znaczenia...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: