  • Data: 2015-04-04 02:17:26
    Temat: Re: letnie opony
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 02:00:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Prawdopodobnie tyle samo albo podobną ilość.
    > Ale zakładając, ze jednak opona letnia / zimowa jest lepsza latem / zimą
    > niz uniwersalna która musi byc jakims kompromisem to masz mały bonus w
    > postaci odrobinę bezpieczniejszej jazdy.
    no właśnie, więc nie wiem o co tyle hałasu. Co za różnica, na jakich oponach jeździmy
    - i tak zużywamy bieżnik. Jak mnie nie stać na 2 komplety, to rozsądniej kupić
    uniwersalne, jak mogę sobie pozwolić na 2 rodzaje opon, to je kupuję. Finalnie i tak
    wychodzi +/- podobnie. Uniwersalne są droższe, ale za przekładanie kół/opon też
    trzeba zapłacić.
    (...)
    > Ale znowu trzeba miec 2 komplety felg bo inaczej nie ma to zadnego sensu
    > zeby co chwile przekładać na felgach.
    Komplet stalowych felg kosztuje tyle, ile 1 opona średniej klasy - drogo? Chyba tylko
    dla tych, co zmieniają auta co pół roku :). Zresztą, mój ojciec 20 lat przekłada
    tylko opony - próbowałem go namówić na drugi komplet felg, ale stalówek nie chce, a
    alu za drogie :)
    > Ale znwu dodatkowe felgi to plus przy ewentualnej odsprzedazy auta. :)
    a żebyś wiedział - jak miło się zdziwiłem, jak mi sprzedający otworzył bagażnik i
    pokazał komplet rocznych zimowych opon na stalówkach :)