eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwlekko OT zerwanie współpracyRe: lekko OT zerwanie współpracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: lekko OT zerwanie współpracy
    Date: Sat, 26 Dec 2009 14:20:32 +0100
    Organization: vcore gfx
    Lines: 23
    Message-ID: <hh52j0$rbq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hgnpn9$qjc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-145-153-188.cable-modem.tkk.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1261833633 28026 83.145.153.188 (26 Dec 2009 13:20:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Dec 2009 13:20:33 +0000 (UTC)
    X-User: vcore
    In-Reply-To: <hgnpn9$qjc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.22) Gecko/20090605
    Thunderbird/2.0.0.22 Mnenhy/0.7.6.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:394600
    [ ukryj nagłówki ]

    Maniek pisze:
    > Witam szanownych grupowiczów.
    >
    > Czy zdarzyło się Wam mieć na tyle upierdliwego klienta
    > np: telefony w piątek wieczorem z nerwowym przypomnieniem
    > o zmianie numeru telefonu na podstronie, zgłaszanie każdej poprawki,
    > nawet błahej poprawki
    > z ultra wysokim priorytetem itd, że zdecydowaliście się na podziękowanie
    > klientowi i zrezygnowanie z dalszej współpracy ?

    Ja miałem jednego takiego upierdliwego klienta, zażyczył sobie aby mu zmienić kolor
    istniejącej
    strony, oraz dodać na dole jakieś menu (w kształcie ,,kropelki") oczywiście nie
    posiadał pliku PSD,
    więc musiałem działać prymitywnie i obrabiałem grafikę wykonaną przez Printscreen,
    tak czy inaczej
    strona była tak obrzydliwa że aż wstyd było mi to włożyć do portfolio, a klient
    czepiał się
    dosłownie każdego piksela, codziennie po 5 telefonów, coś zmienić, coś przyciemnić,
    coś usunąć,
    jakiś piksel poprawić i tak dalej - to była po prostu gehenna, to robota na góra parę
    godzin a praca
    ciągnęła się uwaga... prawie 2 miesiące! I praktycznie codziennie otrzymywałem
    telefon (lub email w
    późniejszym czasie, po tym jak mi się telefon ,,zepsuł" :-) )

    Najbardziej wkurwiało mnie w tej sytuacji to że strona wyglądała jak przeżuta
    trzykrotnie przez
    krowę i mu się to podobało (proponowałem mu zmianę na bardziej ,,nowoczesną" - ale
    nie) a wszystko co
    ja zrobiłem było do poprawki, dosłownie każdy element jaki dodałem był poprawiany
    przynajmniej
    kilkukrotnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: