eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwlekko OT zerwanie współpracyRe: lekko OT zerwanie współpracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!
    news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news-2.dfn.de!news.dfn.de!n
    peer.de.kpn-eurorings.net!npeer-ng0.de.kpn-eurorings.net!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-f
    or-mail
    From: Peter May <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: lekko OT zerwanie współpracy
    Date: Mon, 21 Dec 2009 14:24:52 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hgnt3q$512$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hgnpn9$qjc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hgnqqu$l5j$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hgnre3$llm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: uw210.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1261402042 5154 80.55.152.210 (21 Dec 2009
    13:27:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Dec 2009 13:27:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
    Thunderbird/3.0
    In-Reply-To: <hgnre3$llm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:394586
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-12-21 13:46, Maniek pisze:
    > Peter May pisze:
    >> W dniu 2009-12-21 13:25, Maniek pisze:
    >>> Witam szanownych grupowiczów.
    >>>
    >>> Czy zdarzyło się Wam mieć na tyle upierdliwego klienta
    >>> np: telefony w piątek wieczorem z nerwowym przypomnieniem
    >>> o zmianie numeru telefonu na podstronie, zgłaszanie każdej poprawki,
    >>> nawet błahej poprawki
    >>> z ultra wysokim priorytetem itd, że zdecydowaliście się na podziękowanie
    >>> klientowi i zrezygnowanie z dalszej współpracy ?
    >>
    >> Oczywiście, że zdarza się. Być może masz tak umowę skonstruowaną, a
    >> być może pozwalasz na to klientowi.
    >>
    >> Propozycja: wystaw rachunek za usługi i klient sam zapyta się: "A za
    >> co to?". Następnym razem zastanowi się, a przynajmniej powinien, kiedy
    >> będzie chciał sięgnąć po telefon ;-)
    >>
    >
    > Chodzi o to, że jeszcze nie ma żadnej umowy.
    > Został wykonany projekt i klient chce podpisać
    > umowę serwisowania.

    No to jak się podchodzi do projektu bez umowy, to konsekwencje mogą być
    nieprzewidywalne. Łącznie z tym, że "wypnie się" na Ciebie.

    --
    Peter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: