  • Data: 2010-02-04 00:14:25
    Temat: Re: lekki OT - wybor TV (pytania mocno techniczne)
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:hkac5c$7jt$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy zna ktos taki telewizor?
    > Wstepnie mamy juz oferte producenta telewizorow z Dabrowy Gorniczej na
    > dedykowane rozwiazanie (z brandowaniem, zabudowa elektroniki, itp), ale
    > moze zna ktos rozwiazanie bardziej standardowe?

    Bardzo dziekuje wszystkim za odzew - nie spodziewalem sie az takiego
    zainteresowania.

    Tak ujmujac calosciowo:
    - monitor de facto odpada - raz, ze ceny sa powalajace, a ja mam na to
    budzet w okolicach ceny TV, dwa - potrzebuje sensownych glosnikow (zazwyczaj
    w TV sa sensowniejsze niz w monitorach, o ile w monitorach wielkoformatowych
    w ogole sa), a trzy - wyswietlacze beda czesto wisialy na poziomie 2,5-3m, a
    to oznacza, ze potrzebujemy pilota do sterowania glosnoscia. A tego
    zdecydowana wiekszosc monitorow nie posiada.

    - przypuszczam, ze panele z wbudowanym komputerem beda zbyt drogie, ale
    sprawdze ten trop... jest on calkiem niezly, chociaz musze znalezc takie TV,
    ktore maja karte sieciowa. Ale moze z jakims systemem mediacenter i jego
    zdalnym zarzadzaniem - mi sie sprawdzi :)

    - Sprawdze sobie tez rozwiazania Revotec (infopanele) i Panasonic... na www
    troche malo danych, ale podzwonie i popytam :) A jesli maja "wady"
    monitorow, o ktorych pisalem powyzej, to odpadna :)

    Pozdrawiam
    Michal