  • 1. Data: 2009-08-08 15:34:48
    Temat: leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart
    Od: "bourbaki" <b...@g...pl>

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Leadtek_Win
    Fast_TV_PVR2000-1121.html

    w karcie jest okragle gniazdo podobne do s-video ... niemniej s-video ma
    4 piny metalowe i jeden plastikowy a to gniazdo ma 6 pin i jeden
    plastikowy...
    czy ktos z Was moze wie jak sie nazywa to gniazdo zebym mogl wygooglac
    cos na ten temat ...

    gdzie moge kupic przejsciowke z euro na tego typu gniazdo ? problem polega
    na tym, ze wtyczka 6-pinowa, ktora dostalem z karta zepsula sie ... szukam
    jakiegos rozwiazania zamiast niej, ktora pozwoli na podpiecie tunera tvsat.

  • 2. Data: 2009-08-08 17:02:26
    Temat: Re: leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 17:34:48 +0200, bourbaki napisał(a):

    > szukam
    > jakiegos rozwiazania zamiast niej, ktora pozwoli na podpiecie tunera tvsat.

    Przecież ta karta jest tunerem. Po co ci do niej podpinać inny tuner?
    Podłącz antenę i masz już odbiór TV na monitorze.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-08 18:29:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Jest tumerem TVSat? Nie.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 4. Data: 2009-08-08 21:26:48
    Od: "bourbaki" <b...@g...pl>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Przecież ta karta jest tunerem. Po co ci do niej podpinać inny tuner?
    > Podłącz antenę i masz już odbiór TV na monitorze.

    analogowy, a ze wzgledu na roznice programowe potrzebuje
    podpiac cyfrowy z tunera kablowki ...

  • 5. Data: 2009-08-09 06:29:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 17:34:48 +0200, bourbaki napisał(a):

    > a to gniazdo ma 6 pin i jeden
    > plastikowy...

    Aby napewno policzyłeś dobrze dziurki? Daj zdjęcie. Ja w swojej karcie
    (podobnej Leadteka) mam typowe DIN9 z 9-cioma dziurkami. I zgodnie z opisem
    na benchmark.pl było by to gniazdo vivo DIN9 (patrz wiki)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-08-09 09:49:03
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 17:34:48 +0200, bourbaki napisał(a):

    > gdzie moge kupic przejsciowke z euro na tego typu gniazdo ?

    hehe, przeszukalem cala warszawe i sie nie da ;)to rzeczywiscie nie jest
    s-video, ale nie wiem jak sie nazywa. Jedyne wejscie to przegladac allegro,
    albo znalezc kogos, kto ma/mial taka karte i odsprzeda

    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-08-09 18:00:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "bourbaki" napisał:

    > w karcie jest okragle gniazdo podobne do s-video ... niemniej s-video
    > ma 4 piny metalowe i jeden plastikowy a to gniazdo ma 6 pin i jeden
    > plastikowy...

    Nieprawda. Gniazdo jest 9-pinowe. Wtyczka zresztą też ;-)

    > czy ktos z Was moze wie jak sie nazywa to gniazdo

    No przecież masz napisane w tym odnośniku, który podałeś:
    mini Din-9

    JoteR

  • 8. Data: 2009-08-09 22:05:06
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "bourbaki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > analogowy, a ze wzgledu na roznice programowe potrzebuje
    > podpiac cyfrowy z tunera kablowki ...

    a nie dostałeś z kartą przejściówki?
    ja ze swoją kartą dostałem...
    z jednej strony jest wtyk minidin 9
    a z drugiej gniazdko minidin 4 oraz 3 gniazda chinch (biały żóty i czerwony)

    ZeN

  • 9. Data: 2009-08-09 22:17:29
    Od: "bourbaki" <b...@g...pl>

    ZeN wrote:
    > Użytkownik "bourbaki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a nie dostałeś z kartą przejściówki?

    nie ... dostalem kabelek ale sie zepsul i szukam zamiennika ...
    nawet gdyby to mialy byc dwie lub trzy przejsciowki ...

  • 10. Data: 2009-08-10 06:07:22
    Od: "bourbaki" <b...@g...pl>

    JoteR wrote:

    > Nieprawda. Gniazdo jest 9-pinowe. Wtyczka zresztą też ;-)

    Byly 3 rodzaje gniazd w tych kartach w zaleznosci od serii. U mnie
    po prostu jest 6 pinow, 1 pin plastikowy i trzy wkleslosci
    na obrebie wtyczki ...