  • 11. Data: 2009-08-10 06:08:17
    Temat: Re: leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart
    Od: "bourbaki" <b...@g...pl>

    zly wrote:

    > hehe, przeszukalem cala warszawe i sie nie da ;)to rzeczywiscie nie
    > jest s-video, ale nie wiem jak sie nazywa. Jedyne wejscie to
    > przegladac allegro, albo znalezc kogos, kto ma/mial taka karte i
    > odsprzeda

    czyli w praktyce chyba kupic nowa karte ... karta to jakies 300 pln
    i mozna od biedy przebolec ...

  • 12. Data: 2009-08-10 06:30:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "bourbaki" napisał:

    > Byly 3 rodzaje gniazd w tych kartach w zaleznosci od serii.

    To po co podajesz odnośnik nie do swojego modelu? Przez Ciebie moja
    gimnastyka podbiurkowa była daremna, a co gorsza - muszę ją powtórzyć, żeby
    podłączyć ten cholerny kabelek z powrotem ;-)

    > czyli w praktyce chyba kupic nowa karte ... karta to jakies 300 pln

    E tam, ja swoją kupiłem w Komputroniku (który na tej grupie jest uznawany
    nie wiadomo czemu za dość drogi) za połowę tej kwoty
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/7722/Pod
    zespoly-PC/Tunery-telewizyjne/Leadtek_WinFast_TV2000
    _XP_Expert_BOX_PCI.html

    Albo kupić same wtyczki i polutować, schematy połączeń pewnie znajdziesz na
    elektrodzie.

    JoteR

  • 13. Data: 2009-08-10 09:30:52
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 08:08:17 +0200, bourbaki napisał(a):

    > czyli w praktyce chyba kupic nowa karte ... karta to jakies 300 pln
    > i mozna od biedy przebolec ...

    nie no, za okolo 100 powinny byc na allegro, kabel jak znajdziesz pewnie
    bedzie kosztowal z polowe tego
    --
    marcin