  • 31. Data: 2011-03-12 11:45:22
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ale... widać przez 2-3 miesiące tak się wszystko zmieniło
    > że wiesz lepiej....

    Ale Ty wcale nie jesteś dużo lepszy ;-)). Od etapu
    poszukiwania telewizora dwa czy trzy miesiące temu urosłeś
    nagle do grupowego guru w tej dziedzinie ;-)))). Wiesz
    wszystko najlepiej. Akurat tak się składa że ja z racji
    swojej pracy widuję dziesiątki, a nawet setki różnych
    telewizorów w mieszkaniach, a nie w sklepach. I odbierają
    one sygnał analogowy, cyfrowy zarówno DVB-T, jak i przez
    HDMI. Widzę jakie drastyczne mogą być różnice między
    obrazami które generują, a jednak nie wymądrzam się tutaj
    ;-)))). A Ty zobaczyłeś kilka TV na półce w sklepie,
    poczytałeś trochę "opinii" w necie i już wszystkie rozumy
    zjadłeś ;-))). Oczywiście bez urazy ;-))

  • 32. Data: 2011-03-12 15:11:44
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-12 12:45, Robert_J pisze:

> [...]
    > wymądrzam się tutaj ;-)))). A Ty zobaczyłeś kilka TV na półce w sklepie,
    > poczytałeś trochę "opinii" w necie i już wszystkie rozumy zjadłeś ;-))).

    Nie no oczywiście , bez urazy, tylko do czego właściwie pijesz?
    Nie napisałem jak sprawa wygląda? Może się mylę jeśli chodzi o
    krawędziowe podświetlenie?
    A może nie mam racji jesli chodzi o tzw LED LCD jesli chodzi o jakość i
    równomierność podświetlenia matrycy? Czy może też po prostu wszystkie LG
    i samsungi to szajs dla Ciebie?
    I gdzie niby mam się za jakiegoś guru? Bo piszę co wiem? Skoro tak się
    dobrze znasz , i widziałeś setki tv w akcji to dlaczego nie doradzisz
    koledze? Dlaczego też przyczepiasz się do mnie skoro tylko napisałem to
    co na grupie było pisane wiele razy?
    Ja mam porównanie tylko ze swoimi tv czyli LG i samsunga. I w tej
    kwestii moge się wypowiadać bo widze jak się u mnie sprawują. Zarówno na
    sygnale analogowym jak i cyfrowym dvbt, hdmi...
    Nie wiem wszystkiego a juz nie napewno nie najlepiej, wiem co mam i jak
    to działa. Skoro wiesz lepiej to zamiast pisać zaczepki oświeć kolege od
    "krawędziowego qrwa" podświetlenia. Nie zachowuj się jakbyś się obawiał
    stracić palmę pierwszeństwa guru grupowego tylko zajmij się sensowną
    wymianą argumentów a czcze pisanki zostawmy dla tych którzy mają na to czas.

  • 33. Data: 2011-03-12 15:58:24
    Od: Aha <t...@s...com>

    Doucz sie jeszcze troche zanim zostaniesz szanowanym expierdem.

  • 34. Data: 2011-03-12 16:01:29
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-12 16:58, Aha pisze:
    > Doucz sie jeszcze troche zanim zostaniesz szanowanym expierdem.

    http://nvision.pl/Wszystko-co-trzeba-wiedziec-o-moni
    torach-LCD--Articles-200-ndetails-11.html

  • 35. Data: 2011-03-12 19:41:41
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-12 17:01, Aha pisze:

    > http://nvision.pl/Wszystko-co-trzeba-wiedziec-o-moni
    torach-LCD--Articles-200-ndetails-11.html

    I kto się ma douczac?
    Sam dałeś adres gdzie jest opisane to o czym pisalem.
    Podswietlenie krawędziowe też jest tam ujęte.
    Znajdz mi proszę więc skoro dalej się upierasz monitor 32 cale z pełnym
    podświetleniem ( a nie krawędziowym ) LED w cenie podanej przez
    wątkotwórcę. Czekam z niecierpliwością na rezultat bo wszelkie znane mi
    tv w cenie podanej przez autora nie spełniają warunku innego niż
    podświetlenie krawędziowe.

  • 36. Data: 2011-03-12 19:54:04
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-12 20:41, Norbert pisze:

    > Znajdz mi proszę więc skoro dalej się upierasz monitor 32 cale

    oczywiście miałem na myśli TV

  • 37. Data: 2011-03-12 20:09:42
    Od: Aha <t...@s...com>

> [...]
    > wątkotwórcę. Czekam z niecierpliwością na rezultat bo wszelkie znane mi
    > tv w cenie podanej przez autora nie spełniają warunku innego niż

    Eh chlopie ty pewnie nie rozroznil bys pralki od lodowki w salonie RTV-AGD.

  • 38. Data: 2011-03-12 20:11:55
    Od: Norbert <n...@M...com>

    > Eh chlopie ty pewnie nie rozroznil bys pralki od lodowki w salonie RTV-AGD.

    Tylko na płytkie i chamskie docinki cie stać?
    Rzeczowo prosze i na temat bo coś nie doczekałem sie przykładu...

  • 39. Data: 2011-03-12 20:22:59
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-12 21:11, Norbert pisze:

    > Tylko na płytkie i chamskie docinki cie stać?
    > Rzeczowo prosze i na temat bo coś nie doczekałem sie przykładu...

    Robert juz ci odpisal przeczytales kilka recenzji i rzniesz expierda.

    Idz do sklepu dla idiotow i obejrzyj roznice miedzy TV.

  • 40. Data: 2011-03-12 20:53:51
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-12 21:22, Aha pisze:

    > Robert juz ci odpisal przeczytales kilka recenzji i rzniesz expierda.
    >
    > Idz do sklepu dla idiotow i obejrzyj roznice miedzy TV.

    Nadal czekam aż podasz przykład tv 32" z pełnym LEDem w kwocie podanej w
    wątku. Doczekam się czy bedziesz mnie teraz wysyłał po sklepach na
    oglądanie bo nie masz co innego napisac?