  • 21. Data: 2011-03-11 17:02:40
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ilcs2f$152$1@news.onet.pl...
    > niektóre modele Sony mają skopane oprogramowanie. Wychodzi to dopiero przy
    > odbiorze większej liczby kanałów DVB-T, ale u nas to chyba nie grozi ;-).
    > Problem zaczął wychodzić u klientów mojej sieci, bo zdecydowaliśmy się
    > wpuścić rozkodowane kanały właśnie w DVB-T, i Sony... nie daje rady
    > ;-)))). Początkowo serwis udawał greka, ale chyba w końcu zobaczyli że coś
    > jest na rzeczy... Zresztą o podobnych przypadkach można przeczytać w
    > sieci.

    Dzieki za opinie. Kablowki tam nie bedzie nigdy. Na razie tylko sygnal z
    anteny siatkowej, jak sie nie sprawdzi to pokombinuje z jakas antena
    kierunkowa. Byc moze w przyszlosci jakas platforma jesli stanieja.

  • 22. Data: 2011-03-11 18:32:12
    Od: z <z...@g...pl>

    kamtzu pisze:
    Pobor pradu owszem, dobry argument ale szybko sobie przeliczylem
    > te oszczednosci. Zakladajac ze:
    > -LED zaoszczedzi 40W (w co watpie),
    > -TV bedzie chodzil 3h dziennie przez 365 dni w roku (a nie bedzie),
    > -cena kWh=0,5zl
    > to zaoszczedze przez 10 lat cale 219zl. Slabo.

    No to zostaje to magiczne odwzorowanie kolorów.
    W normalnych zastosowaniach (SD kablówka, divixy) da się zauważyć różnicę?

  • 23. Data: 2011-03-11 19:56:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamtzu" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Aha" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Chetnie bym LED kupil ale budzet jest ograniczony i tyle. Cienki byc nie
    > musi. Pobor pradu owszem, dobry argument ale szybko sobie przeliczylem te
    > oszczednosci. Zakladajac ze:
    > -LED zaoszczedzi 40W (w co watpie),

    Więcej oszczędzi.

  • 24. Data: 2011-03-11 20:36:58
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-11 13:45, Aha pisze:

    > Wydymany bedzie jak kupi to SONY, podswietlane LED'ami maja mniejszy
    > pobor pradu, sa ciensze maja lepsze odwzorowanie kolorow.

    Zejdz na ziemie. Bo jesli piszesz o podswietleniu krawedziowym LED to
    powtorze , zejdz na ziemie i mniej reklam.

  • 25. Data: 2011-03-11 20:37:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.03.2011 17:49, kamtzu pisze:
    > Tyle ze mi zalezy wylacznie na jakosci obrazu i jakosci w ogole.
    > Wymienilem ten TV bo po prostu podobal mi sie jego obraz w sklepie (ale
    > wiadomo jak to w sklepie, kazdy inaczej podlaczony i ustawiony). Dodatki
    > multimedialne nie beda uzywane. No moze poza ogladaniem zdjec z USB.
    > Pytanie jak z jakoscia tunera i niezawodnoscia. Bo np. taki Sony kojarzy
    > sie wlasnie z niezawodnoscia (ale to juz pewnie nie te czasy gdzie TV
    > dzialal >20 lat).

    ja mam sony i innego nie chce, tyle ze ogladam wylacznie sat.
    do naziemnej sharp, z tego co widzialem lepiej radzi sobie
    z gorszej jakosci sygnalem

  • 26. Data: 2011-03-11 21:05:41
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-11 21:36, Norbert pisze:

    > Zejdz na ziemie. Bo jesli piszesz o podswietleniu krawedziowym LED to
    > powtorze , zejdz na ziemie i mniej reklam.

    Jakim qrwa krawedziowym LCD reklamowane jako LED maja podsiwetlanie
    matrycy jesli wiesz co to ledami zamiast swietlowek.

  • 27. Data: 2011-03-11 21:21:22
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-11 22:05, Aha pisze:

    > Jakim qrwa krawedziowym LCD reklamowane jako LED maja podsiwetlanie
    > matrycy jesli wiesz co to ledami zamiast swietlowek.

    A wiesz gdzie się znajdują te LEDy podświetlające matryce?
    No nowinka normalnie, a jeszcze niedawno na grupie uczono mnie że te
    wszyskie LED LCD to mają ledy tylko na rantach ekranu... a nie pod całą
    matrycą, wręcz pisano , że to zwykły LCD właśnie z krawędziowym
    podświetleniem ledami.
    Pisano też wielokrotnie że czerń w takich tv to nie czerń, jak również
    że jakość tak podświetlonej matrycy pozostawia wiele do życzenia i
    objawia się nierównomiernym podświetleniem dosyć często zwłaszcza w
    większych ekranach.
    Ale... widać przez 2-3 miesiące tak się wszystko zmieniło że wiesz
    lepiej....
    A może masz na myśli telewizor z pełnym podświetleniem led... ale...
    autor chyba podał przedział cenowy w którym za cholere by się nie
    zmieścił gdyby miał kupić taki tv....
    Więc albo ja się mylę albo Ty... QRWA jak to lubisz dopisać.

  • 28. Data: 2011-03-11 22:11:39
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-11 17:49, kamtzu pisze:

> [...]
    > Wymienilem ten TV bo po prostu podobal mi sie jego obraz w sklepie (ale
    > wiadomo jak to w sklepie, kazdy inaczej podlaczony i ustawiony). Dodatki

    Tak jak napisałem, bardzo doba jakość w rozsądnej cenie. Jedna z
    popularniejszych linni samsunga (c650) - puść kiedys na nim film mkv
    1080p i zmienisz zdanie o swych multimedialnych potrzebach :-)

    > Pytanie jak z jakoscia tunera i niezawodnoscia. Bo np. taki Sony kojarzy
    > sie wlasnie z niezawodnoscia

    Kupujesz logo ?

  • 29. Data: 2011-03-11 23:35:57
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-11 23:11, boxfish pisze:

    > Tak jak napisałem, bardzo doba jakość w rozsądnej cenie. Jedna z
    > popularniejszych linni samsunga (c650) - puść kiedys na nim film mkv
    > 1080p i zmienisz zdanie o swych multimedialnych potrzebach :-)

    Potwierdzam opinie kolegi.
    Kupiłem i byłem zadowolony, a po jakimś tygodniu zapuściłem film w 1080p
    i po prostu się zakochałem w obrazie.
    Dodam że samsung bez problemu łyka mi film mkv zajmujący na hdd 50GB a z
    kolei LG ktory wisi w drugim pokoju juz z tak dużym plikiem nie daje
    rady, wyskakuje ze nie obsługiwany plik. Na LG plik najwiekszy jaki
    połknął to 12GB. DLatego polecam serie C650.

  • 30. Data: 2011-03-12 10:11:10
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Dzieki za opinie. Kablowki tam nie bedzie nigdy. Na razie tylko sygnal z
    > anteny siatkowej, jak sie nie sprawdzi to pokombinuje z jakas antena
    > kierunkowa. Byc moze w przyszlosci jakas platforma jesli stanieja.

    To kup Sony, raz, że moja kuzynka pracuje w fabryce SONY na Słowacji, a dwa,
    że wesprzesz japońską gospodarkę, która ucierpiała w trzęsieniu ziemi.