  • Data: 2011-03-11 21:21:22
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-11 22:05, Aha pisze:

    > Jakim qrwa krawedziowym LCD reklamowane jako LED maja podsiwetlanie
    > matrycy jesli wiesz co to ledami zamiast swietlowek.

    A wiesz gdzie się znajdują te LEDy podświetlające matryce?
    No nowinka normalnie, a jeszcze niedawno na grupie uczono mnie że te
    wszyskie LED LCD to mają ledy tylko na rantach ekranu... a nie pod całą
    matrycą, wręcz pisano , że to zwykły LCD właśnie z krawędziowym
    podświetleniem ledami.
    Pisano też wielokrotnie że czerń w takich tv to nie czerń, jak również
    że jakość tak podświetlonej matrycy pozostawia wiele do życzenia i
    objawia się nierównomiernym podświetleniem dosyć często zwłaszcza w
    większych ekranach.
    Ale... widać przez 2-3 miesiące tak się wszystko zmieniło że wiesz
    lepiej....
    A może masz na myśli telewizor z pełnym podświetleniem led... ale...
    autor chyba podał przedział cenowy w którym za cholere by się nie
    zmieścił gdyby miał kupić taki tv....
    Więc albo ja się mylę albo Ty... QRWA jak to lubisz dopisać.