  • Data: 2011-03-11 23:35:57
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-11 23:11, boxfish pisze:

    > Tak jak napisałem, bardzo doba jakość w rozsądnej cenie. Jedna z
    > popularniejszych linni samsunga (c650) - puść kiedys na nim film mkv
    > 1080p i zmienisz zdanie o swych multimedialnych potrzebach :-)

    Potwierdzam opinie kolegi.
    Kupiłem i byłem zadowolony, a po jakimś tygodniu zapuściłem film w 1080p
    i po prostu się zakochałem w obrazie.
    Dodam że samsung bez problemu łyka mi film mkv zajmujący na hdd 50GB a z
    kolei LG ktory wisi w drugim pokoju juz z tak dużym plikiem nie daje
    rady, wyskakuje ze nie obsługiwany plik. Na LG plik najwiekszy jaki
    połknął to 12GB. DLatego polecam serie C650.