    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: laweciarze
    Date: Sat, 31 Mar 2012 01:03:41 +0200

    On 2012-03-30 21:05:45 +0000, " Michał" <m...@N...gazeta.pl> said:

    > No właśnie nie koniecznie.

    A gdzie w mojej wypowiedzi jest "koniecznie"? Bo negujesz...

    > Ok, ale ustalili cenę,

    Ze swoim ubezpieczycielem. Nie czytałeś? Mieli wykupioną usługę -
    ustalili cenę, zapłacili, po czym postanowili zapłacić jakiejś zupełnie
    innej firmie, w trybie nieustalonym z ubezpieczycielem.

    > wyszło że płacą 0 bo z jakiegoś AC pójdzie - ok
    > wszystko super

    Kul. Zacytujesz treść umowy?

    > A potem przyjeżdża gość z dziwnym pomysłem i chce im auto na parking
    > policyjny zawozić - jakie masz pomysły - co robić ?

    Przecież piszę to od zawsze: MYŚLEĆ przed podjęciem decyzji, nie po.
    Teraz mają zapłacić, bo inaczej nigdy się nie nauczą. A zapłacenie
    (wzmocnienie negatywne) im pomoże, skoro lata szkół nic nie dały.
    (uderzenie po kieszeni _zawsze_ zapada w pamięć)

    > Jakie rozwiązanie proponujesz ?

    0. przeczytać treść umowy ubezpieczeniowej (najlepiej PRZED podpisaniem)
    1. nie jechać jak debil we mgle
    2. po zdarzeniu skontaktować się z ubezpieczycielem/wskazaną w umowie
    daną firmą w celu odholowania pojazdu
    3. there is no step three
    ;>>>

    --