    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: latarka z lampy samochodowej
    Date: Sat, 02 Mar 2013 12:22:36 +0100

    W dniu 2013-02-27 10:07, J.F pisze:

    > Kat akurat jaki chcesz, palnik ma malutki luk i skupia sie dosc dobrze.
    > Tylko wymagana ogniskowa i rozmiar reflektora rosnie.

    > Byly takie latary z samochodowym halogenem, np H1.
    > Zreszta nadal sa
    > http://allegro.pl/latarka-szperacz-guardsman-spotlig
    ht-reflektor-i2985790534.html

    no to do tego zestaw chiński hid, i będzie super ;-)

    ja znalazłem na śmietniku lampy z avensis z przetwornicą
    kupiłem palnik i działa
    całość bardzo mała (ale przewodniczki od chińkich zestawów sa nawet
    2 x mniejsze).
    wypadałoby ze środka zespołu soczewka/reflektor wydłubać przesłonę.