  • Data: 2012-04-11 13:47:27
    Temat: Re: łatanie opony zestawem naprawczym
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/11/2012 01:43 PM, kamil wrote:

    > Napisz koniecznie, który wulkanizator naprawia opony popierdółką w
    > sprayu z tesco.

    Ale gdzie w wątku masz popierdółkę w sprayu z Tesco? Bo autor wrzucił linka
    do nabojów CO2 które służą do awaryjnego napompowania opony na zadupiu
    choć to bardziej przydatne w moto (mało miejsca) niż w samochodzie
    (można wozić kompresorek 12V). Domysłem doszedłem, że chodzi mu o zestaw
    do kołkowania czyli sznury z klejem + klej + frez + szydło.

    --
    Artur
    ZZR 1200