    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 27 Jul 2013 11:54:36 -0700 (PDT)
    Subject: Re: laser liniowy z punktowego?
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 12:40:08 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    laser nie świeci pionowo w dół - w osi Z?

    przecięcia. Zawsze będzie pionowo pod frezem.

    by tak pi*oko 0,5mm. Bo te kreski laserowe to jednak dosyć grube są.

    wszystko jednym frezem w jednym ustawieniu albo tak aby montaż sam pozwalał zbazować
    dobrze obróbkę.

    na jaką tolerancję można sobie pozwolić zależy od wielkości. Przy drewnie > nie są
    potrzebne super dokładności. Przy wymiarach typowych mebli milimetr

    > To zrób sobie wczepy z dokładnością milimetrową.
    >
    > Albo ramke na zdjęcie sobie zrób z dokładnością do jednego milimetra na każdym
    elemencie.

    > To nie są przechwalanki. To normalna techniczna wymiana informacji.
    >

    > To że coś się robi z drewna nie znaczy że będzie meblem.

    Jak to ramka do zdjęcia formatu pocztówki to milimetr za dużo ale jak rama do bitwy
    pod grunwaldem to 2 centymetry mogą być w sam raz. Czy jak napisać więcej niż jedno
    zdanie to masz problem bo jak zaczynasz czytać drugie zapomniałeś co było w
    pierwszym. Przecież kurwa napisałem że od rozmiaru zależy.