  • Data: 2013-08-11 13:00:56
    Temat: Re: laser liniowy z punktowego?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BartekK"
    > Oki. To tylko taki mój pomysł racjonalizatorski
    Też z tym walczę. Te kreski lub linie lasera są dla mnie za szrokie.
    Wymyśliłe sobie, że zrobię wyświetlany krzyż na zasadzie
    projektora/diaskopu.
    Pisałem/pytasłe o tym na p.s.i
    Mi przesunięcie krzyża względem narzędzia nie przeszkadza. Program sterujący
    ma opcję wskażnika, gdzie podaje się jego przesunięcie względem narzędzia.

    Robert