  • 1. Data: 2010-02-17 10:18:54
    Temat: laptopy z obsługą 2 zewnętrznych monitorów
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    WItam,

    Czy spotkaliście jakieś modele umożliwiające korzystanie z rozszerzonego
    pulpitu na 2 zewnętrzne monitory?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-02-17 11:01:47
    Temat: Re: laptopy z obsługą 2 zewnętrznych monitorów
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:18:54 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Czy spotkaliście jakieś modele umożliwiające korzystanie z rozszerzonego
    > pulpitu na 2 zewnętrzne monitory?
    http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/dh2go
    /?productTabs=1

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-02-17 20:35:45
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hlgfqe$e83$1@inews.gazeta.pl...
    > WItam,
    >
    > Czy spotkaliście jakieś modele umożliwiające korzystanie z rozszerzonego
    > pulpitu na 2 zewnętrzne monitory?

    Nie testowałem, ale mój dell studio 1555 ma wyjście DSUB i HDMI i można
    podłączyć 2 monitory.

  • 4. Data: 2010-02-17 20:51:40
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 17 Feb 2010 11:18:54 +0100, Piotr Rezmer

    >WItam,
    >
    >Czy spotkaliście jakieś modele umożliwiające korzystanie z rozszerzonego
    >pulpitu na 2 zewnętrzne monitory?

    a moze cos takiego?
    http://www.engadget.com/2009/12/10/onkyos-dx-dual-sc
    reen-laptop-is-a-far-better-deal-than-kohjinsh/
    <rs>

  • 5. Data: 2010-02-17 21:58:08
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:
    > WItam,

    > Czy spotkaliście jakieś modele umożliwiające korzystanie z rozszerzonego
    > pulpitu na 2 zewnętrzne monitory?

    Chociażby Lenovo z serii T albo S, Fujitsu-Siemens serii Lifebook S,
    HP 6910, 2510p -> niestety wszystkie poprzez podłączenie 2 monitorów
    do replikatora portów używając D-Sub i DVI.
    A bez tego to pewnie wszystkie teraźniejsze modele, które mają
    jednocześnie D-SUB i HDMI

    --
    gs

  • 6. Data: 2010-02-18 06:10:42
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 21:58:08 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

    > A bez tego to pewnie wszystkie teraźniejsze modele, które mają
    > jednocześnie D-SUB i HDMI

    Fajnie by było. Mój Lenovo Y550 (albo ta NVidia w środku) każe sobie
    wybrać, czy chcę output na D-Sub czy HDMI. Na obu się nie da.

    t.

    --