  • 1. Data: 2010-02-16 21:27:32
    Temat: LTO2 i LTO3 i 4
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    czy tasmy LTO3 i LTO4 sa wstecz kompatybilne z napedami LTO2. jesli tak, to
    czy jest jakakolwiek korzysc z ich uzywania, w napedzie LTO2, wzgledem
    LTO2? <rs>

  • 2. Data: 2010-02-17 06:09:18
    Temat: Re: LTO2 i LTO3 i 4
    Od: aolo <a...@p...fm>

    W dniu 2010-02-16 22:27, rs pisze:
    > czy tasmy LTO3 i LTO4 sa wstecz kompatybilne z napedami LTO2. jesli tak, to
    > czy jest jakakolwiek korzysc z ich uzywania, w napedzie LTO2, wzgledem
    > LTO2?<rs>

    Taśmy wyższych generacji nie są kompatybilne z napędami niższych
    generacji. Taśmę LTO2 przeczytasz w LTO3, ale już nie zapiszesz.
    Podobnie z LTO3 w LTO4. W dół nie działa ani odczyt ani zapis.
    Olek

  • 3. Data: 2010-02-17 06:56:57
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    aolo <a...@p...fm> wrote:

    > Taśmy wyższych generacji nie są kompatybilne z napędami niższych
    > generacji. Taśmę LTO2 przeczytasz w LTO3, ale już nie zapiszesz.
    > Podobnie z LTO3 w LTO4. W dół nie działa ani odczyt ani zapis.

    Napęd LTO3 zapisze również LTO2 ale LTO1 jedynie odczyta.

    http://www.quantum.com/Products/TapeDrives/LTOUltriu
    m/LTO-3/Index.aspx

    --
    gs

  • 4. Data: 2010-02-17 20:23:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 17 Feb 2010 07:09:18 +0100, aolo <a...@p...fm>
    wrote:

    >Taśmy wyższych generacji nie są kompatybilne z napędami niższych
    >generacji.

    dzieki, ale to nie jest do konca prawda w calej , bo tamy LTO1 sa
    czytane i zapisywane w napedzie LTO2.

    > Taśmę LTO2 przeczytasz w LTO3, ale już nie zapiszesz.
    >Podobnie z LTO3 w LTO4. W dół nie działa ani odczyt ani zapis.
    >Olek

    pytanie moje dotyczy tasm wyzszych generacji z napeadach nizszych
    generacji. <rs>

  • 5. Data: 2010-02-18 11:11:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message

    > pytanie moje dotyczy tasm wyzszych generacji z napeadach nizszych
    > generacji. <rs>

    Nie bedzie dzialac. Ponoc sa jakies cudaczne systemy, ktore da sie oszukac
    formatujac tasmy LTO2 na nieskompresowane 400GB, ale to jak z rowerami na
    placu czerwonym.

    Ewentualny naklad czasu bedzie kompletnie nieadekwatny do efektow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-02-18 11:12:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message

    > Nie bedzie dzialac. Ponoc sa jakies cudaczne systemy, ktore da sie oszukac
    > formatujac tasmy LTO2 na nieskompresowane 400GB, ale to jak z rowerami na

    ** formatujac LTO3 oczywiscie.

  • 7. Data: 2010-02-18 16:51:21
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 11:12:33 -0000, "kamil" <k...@s...com> wrote: