  • 1. Data: 2011-01-25 06:31:49
    Temat: laptopy z 3 letnią gwarancją
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam,

    Czy orientujecie się, które notebooki są sprzedawane z 3 letnią
    gwarancją lub takową można po niezbyt wielkich kosztach dokupić?
    Biorę to pod uwagę, gdyż te urządzenia "z natury" się psują.
    Przynajmniej ja mam takie doświadczenia.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-01-25 06:55:19
    Temat: Re: laptopy z 3 letnią gwarancją
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-01-25 07:31, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > Biorę to pod uwagę, gdyż te urządzenia "z natury" się psują.
    > Przynajmniej ja mam takie doświadczenia.

    W Dellu można sobie tą gwarancję rozszerzyć chyba do 5 lat.

  • 3. Data: 2011-01-25 09:22:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 07:31:49 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Czy orientujecie się, które notebooki są sprzedawane z 3 letnią
    > gwarancją lub takową można po niezbyt wielkich kosztach dokupić?

    Euro RTV AGD - można dokupić, 15% ceny sprzętu, albo 25% razem z
    uszkodzeniami typu zalanie/stłuczenie matrycy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2011-01-25 16:14:51
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    MadMan pisze:

    > Euro RTV AGD - można dokupić, 15% ceny sprzętu, albo 25% razem z
    > uszkodzeniami typu zalanie/stłuczenie matrycy.

    To wygląda na dobrą ofertę.
    Przeglądałem dzisiaj notebooki na żywo i zastanawiam się jaki idiota
    wprowadził błyszczące obudowy. Wygląda na to, że tylko najniższa półka
    (np. Acer) oferuje jeszcze matowe obudowy. Nie wspomnę o matrycach :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-01-25 16:34:16
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 25.01.2011 07:31, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    takową można po niezbyt wielkich kosztach dokupić?
    > Biorę to pod uwagę, gdyż te urządzenia "z natury" się psują. Przynajmniej ja mam

    Zależy w jakim zakresie "się psują".

    Mam styczność z kilkoma i większość awarii wynika z użytko-
    wania (zalanie, złamanie zawiasu, wytarcie obudowy, uszko-
    dzenie gniazd lub klawiatury). "Samoistne" awarie zdarzają
    się głównie w ciągu pierwszego roku użytkowania.

    Inna sprawa, że w ogóle elektronika ostatnimi czasy może
    być troszkę bardziej zawodna z racji rozpowszechnienia
    lutów bezołowiowych.

    Jakie masz tak złe doświadczenia z komputerami przenośnymi?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 6. Data: 2011-01-25 16:40:19
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Jakie masz tak złe doświadczenia z komputerami przenośnymi?

    Głównie mikropęknięcia płyty głównej ( w efekcie blue screeny), pady
    komponentów na płycie (dźwięk, modem). Do tej pory tylko pierwszy laptop
    jaki miałem, zestarzał się "moralnie" (Stara gruba Toshiba - trochę
    wygląda jak wojskowy laptop). Kolejne FS Lifebooki padały w trakcie i po
    gwarancji.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2011-01-25 18:12:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Rezmer napisa?(a):

    > To wygląda na dobrą ofertę.

    Tyle, ze to nie jest umowa serwisowa z producentem tylko dodatkowe
    ubezpieczenie sprzetu zawierane z zewnetrzna firma ubezpieczeniowa wiec
    nalezy dokladnie przeczytac OWU.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 8. Data: 2011-01-25 21:48:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 25 Jan 2011 19:12:29 +0100, januszek napisał(a):

    > Tyle, ze to nie jest umowa serwisowa z producentem tylko dodatkowe
    > ubezpieczenie sprzetu zawierane z zewnetrzna firma ubezpieczeniowa wiec
    > nalezy dokladnie przeczytac OWU.

    Dokładnie tak jest. Obie oferty to swego rodzaju ubezpieczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2011-01-26 08:59:08
    Od: " " <j...@g...pl>

    Tuz przed upływem 3-letniej gwarancji wymienili mi matrycę na nową, stara po
    prostu nierównomiernie zżółkła.
    Nowa zresztą też rewelacyjna nie jest, ale na kolejne 3 lata pewnie starczy.

    A zawiasy latają jak żyd po sklepie...

    W innych (niestety po gwarancji) padała mi pamięć wlutowana, obraz (paski),
    płyta główna, zasilanie płyty głównej.

    -----

  • 10. Data: 2011-01-31 10:39:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy orientujecie się, które notebooki są sprzedawane z 3 letnią

    Wybór padł na Asusa K72-JR168TV. Zakupiony w mediamarkecie. Dodatkowo
    "gwarancja plus" na 4 lata (z uwzględnieniem uszkodzeń z winy użytkownika).

    --
    pozdrawiam
    Piotr