  • Data: 2011-06-26 15:34:56
    Temat: Re: laptop za 500zl
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-18 13:07, X-Man pisze:
    > w ThinkPadach ? których bo od 6 lat jadę tylko na nich
    > zaczynajac od T23 i przez T43 i T60 obecnie i z żadnym
    > problemów nie było i nie słyszałem jeszcze zeby ktoś miał
    > potrzebę reballingu w ThinkPadzie

    Rozważam zakup T60 i mam pytanie odnośnie tych T60: jak
    wykorzystywany jest skaner linii papilarnych - tzn. czy
    zastępuje wpisywanie hasła przy logowaniu i czy to działa pod
    WinXP i Win7 (rozważam wgranie Win7 choć nie zdecydowałem
    jeszcze)? Czy wybór użytkownika (loginu) też się odbywa przez
    ten czytnik?