    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: laptop - temperatury - czy to dużo?
    Date: Tue, 08 Jun 2010 13:36:15 +0200

    W dniu 8 czerwca 2010 12:46, Saiko Kila pisze:
    > Ja używam programu monitorującego temperaturę dysku, wybieram sobie
    > wykres według max albo średnich temperatur i widzę że w ostatnim
    > miesiącu rośnie, zwłaszcza ostatnio.

    A może ktoś wie jak za pomocą SpeedFana uzyskać efekt taki, aby w
    laptopie obniżyć temperaturę o 10st? Nie wiem, np prędkością
    wentylatorów lub ich częstotliwością załączania.

    Idzie lato, to może bym to zrobił. Przechylił szalę na korzyść
    zimniejszych kolan kosztem trochę większej głośności.

    Tylko sam tego nie zrobię, bo to kosmetyka i bawienie, a myślę że
    kombinowaniem można coś popieprzyć w ustawieniach i jeszcze doprowadzić
    do usterki. Ale chętnie bym o te 10st obniżył temperaturę za pomocą
    SpeedFana (bo chyba można).

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?