  • Data: 2010-06-08 10:14:34
    Temat: Re: laptop - temperatury - czy to dużo?
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8 czerwca 2010 07:29, G Nowak pisze:

    > Ta pewnie to Hp/Compaq - w nim nawet Atom by sie przegrzal ;)

    Asus K50AB. Jak nic nie robię to temperatura jest 65-70. Ale jak procek
    pracuje na średnich obrotach to już normą jest 80 i to jest prawidłowa
    norma. W sensie że nic się nie dzieje itd. Oprócz grzania w kolana czy
    brzuch :) Ale za to pod rękami jest zawsze zimny bo jakiś system jest
    tam chłodzenia co utrzymuje temperaturę poniżej 36.6.

    Ponoć producent mógłby zejść ze średnich temperatur 80st o jakieś 10st,
    ale nie zrobił tego i dzięki temu Asusy są wyjątkowo cichsze.
    Chociaż i tak niedługo go sprzedam ( w tym pokusiła mnie grafika bo jest
    ponoć wybitnie dobra) i wezmę jednak coś na Intelu. Tych Asusów na
    Intelach w ogóle nie słychać, serio.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?