  • Data: 2013-08-29 09:59:15
    Temat: Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun nabazgrał(a):

    > Ryzyko zakupienia bubla występuje wszędzie, jednak na Allegro jest ono
    > znacznie większe. I oczywiście nie mam tu na myśli kupowania od firm,
    > gdzie Allegro jest tylko pośrednikiem.
    > Co mi po takim prawie skoro zareklamowany towar wróci do mnie z powrotem,
    > z adnotacją "adresat nieznany"?

    A to firmy tak szybko się składają ? sprzedają parę tysięcy produktów na
    allegro ale specjalnie dla ciebie zamkną działalność :) można kupować i to
    bezpiecznie tylko z głową ... wiadomo że np. TV kosztujący wszędzie po
    ~5000zł i nagle jeden sprzedawca ma go za ~2000zł to nie jest raczej oferta
    do kupna tylko wałek do tego standardowo płatność przez westernu union bo
    sprzedawca jest w Angli ale kasę chcę wysłać do rodziny w RPA ... :)