  • 1. Data: 2009-08-08 15:12:26
    Temat: laptop + monitor vga
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov>

    Witam
    Czy można pracować na ekranie laptopa + monitorze vga jednocześnie
    (obraz niezależny), przy dwóch różnych rozdzielczościach?
    Założenia - grafika jakaś intelowska zintegrowana, system XP albo 7.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-08-09 13:47:41
    Temat: Re: laptop + monitor vga
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Jurij Atarov pisze:
> [...]
    > (obraz niezależny), przy dwóch różnych rozdzielczościach?
    > Założenia - grafika jakaś intelowska zintegrowana, system XP albo 7.

    Z tego co wiem to nie. Ale może się mylę? Zawsze musisz wybrać źródło
    sygnału, które w danej chwili jest aktywne
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-08-09 14:46:31
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Czy można pracować na ekranie laptopa + monitorze vga jednocześnie (obraz
    > niezależny), przy dwóch różnych rozdzielczościach?
    > Założenia - grafika jakaś intelowska zintegrowana, system XP albo 7.

    oczywiscie ze tak.
    szukaj opcji w sofcie od swojego notebooka
    soft IBM/Lenovo obsluguje takie cos, wiec mysle ze inne firmy rowniez to
    maja.
    ja od dawna na notebooku tak pracuje i obecnie ciezko mi soebie wyobrazic
    prace na jednym monitorze.
    co do roznuch rozdzielczosci to zaden problem, tworzysz profile i w
    zaleznosciod tego gdzie sie podlaczasz wystarczy zmienic profil. dodatkowo
    jak ktos chce moze wybrac sobie zeby glownym ekranem byl np monitor a nie
    ekran notebooka(wtyedy menu start masz na zew monitorze)
    przydatne jak np zew monitora masz calkiem spory i wygodniej na nim
    pracowac, a wspomagac sie ekranem notebooka

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-08-10 22:09:17
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov>

    Dzięki za informacje!

  • 5. Data: 2009-08-14 10:29:35
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Jurij Atarov pisze:
    > Czy można pracować na ekranie laptopa + monitorze vga jednocześnie
    > (obraz niezależny), przy dwóch różnych rozdzielczościach?

    Bez problemu. Tak się w końcu prowadzi np. prezentacje na
    wykładach :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |